Co o tej kamerze sadzicie?

Kontrop

New member
Czesc!

Zastanawiam sie nad kupnem jakiegos Full HD Camcordera..troche poczytalem
na temat Panasonica..Canona..Sony..i innych...kazdy ma swoje + i -.:hmm:
Znalazlem na ebay.de jakis nowy..niby prosto z Japonii:

*NEU* JAPAN H12 FULL HD 1080P 20 MP DIGITAL CAMCORDER x bei eBay.de: (endet 23.06.10 15:08:29 MESZ)

Zaznaczam, ze jestem kompletnym laikiem w tym temacie.

Chce miec Camcorder stosunkowo prosty w obsludze..bez zbednych "bajerow"..chyba mnie
rozumiecie..ma dobrze nagrywac..w formacie mozliwym do wypalenia na DVD (kopie dla dzieci).itd.

Wyglada, ze Parametry ma chyba dobre (jak na ta cene)..mam kilka pytan w stosunku do niego
dla Kolegow "obcykanych" w tej dziedzinie:

1.Czy kazda SD (SDHC) (2-32 GB) bedzie do niego pasowac..czy tylko ta ktora polecaja..tzn:
8 GB Toshiba High-Speed sdhc memory card...mam obecnie 2 SD-Card 1x4GB i 1x8GB z Mediona

2. Ten wyjsciowy format filmow MOV H.264 jest do przyjecia, czy lepiej "sprawuje" sie format
AVCHD..uzywany w najnowszych HD Camcorderach (Panasonic..Canon..itd)..
Mozna jakims "Convertorem" przerobic go na inny "zjadliwy" dla mojej BD 370?..(mysle o avi..mpeg (2)..mkv.)

3.Jak wyglada w nim sprawa z nagraniami przy slabym oswietleniu (sztuczne swiatlo..nagrania
nocne) chyba powinien miec jakies parametry w "lux"..a moze sam ustawia sie autom. przy slabym
oswietleniu?

A tak w ogole co sadzicie o jego "parametrach" w odniesieniu do jego ceny.

Bardzo prosze "zaawansowanych" w temacie Kolegow o pomoc..o dobre rady..co byscie mi
jako laikowi polecili...jakis dobry a prosty w obsludze.


:D :D :) :)

Pozdr.
Kontrop





 
Ostatnia edycja:

Gucio50

New member
Bez reklam
Czesc!

Zastanawiam sie nad kupnem jakiegos Full HD Camcordera..troche poczytalem
na temat Panasonica..Canona..Sony..i innych...kazdy ma swoje + i -.:hmm:
Znalazlem na ebay.de jakis nowy..niby prosto z Japonii: