Witam.
Byłem zmuszony wezwać serwis do mojej Bravi. Telewizor jak popracuje kilka (3 - 4 godziny) zaczyna się wzbudzać. Dźwięk bardzo podobny do tego jak np. kabel euro jest nie do końca włożony. Takie brzęczenie jak czasem komputery robią. Wystarczy podejść i dosłownie minimalnie dotknąć telewizora i znowu cisza. Na 2 minuty, godzinę, tydzień... róznie.
Nie wiedziałem co z tym zrobić więc wezwałem serwis.
Telewizor ma już 2,5 roku (jest jeszcze na przedłużonej gwarancji)
I tu moje pytanie. Czy skarżyć się serwisantowi na za ciemny obraz czy to normalne po tym okresie użytkowania? Dodam, że obraz robi się już nieprzyjemny szczególnie jak się ogląda jakiś ciemny film, np. horror:]
Nie wiem czy to możliwe, żeby tak szybko lampa już nie domagała. Czy takie coś może być objęte gwarancją?
Nie wiem ile lampa ma prześwieconych godzin bo nie potrafię włączyć menu serwisowego.
Byłem zmuszony wezwać serwis do mojej Bravi. Telewizor jak popracuje kilka (3 - 4 godziny) zaczyna się wzbudzać. Dźwięk bardzo podobny do tego jak np. kabel euro jest nie do końca włożony. Takie brzęczenie jak czasem komputery robią. Wystarczy podejść i dosłownie minimalnie dotknąć telewizora i znowu cisza. Na 2 minuty, godzinę, tydzień... róznie.
Nie wiedziałem co z tym zrobić więc wezwałem serwis.
Telewizor ma już 2,5 roku (jest jeszcze na przedłużonej gwarancji)
I tu moje pytanie. Czy skarżyć się serwisantowi na za ciemny obraz czy to normalne po tym okresie użytkowania? Dodam, że obraz robi się już nieprzyjemny szczególnie jak się ogląda jakiś ciemny film, np. horror:]
Nie wiem czy to możliwe, żeby tak szybko lampa już nie domagała. Czy takie coś może być objęte gwarancją?
Nie wiem ile lampa ma prześwieconych godzin bo nie potrafię włączyć menu serwisowego.
Ostatnia edycja: