Mam problem z projektorem W500. Jestem zrażony do niego a przede wszystkim do serwisu od naprawy. Byl już w serwisie w Zabrzu 3 razy !
Pierwszym razem wysłałem z powodu tego, ze obraz był po prawej stronie lekko bardziej niebieski niż do lewej (bardzo niewielka różnica prawie niedostrzegalna, lecz jak już sie to wie widzi się to cały czas). Odesłali mi z nową wadą, której nie było. Na wyjściu component (na obu) obraz nie jest czysty - jest postrzępiony to tak jakby jakąs bitmatę powiększyć dwukrotnie- nie ma gładkich linii. Jak włączy się menu dvd to wygląda strasznie- obraz jakby drga i to postrżepienie.
Wysłałem drugi raz ale niestety- odesłali z tym co był. Wysłałem trzeci raz i stwierdzili, że wady nie widzą. Co gorsza cały czas nie naprawili tego pierwszego problemu. Próbowałem na różnych kablach i z różnymi odtwarzaczami. Nie wiem o co chodzi, ale najgorsze jest to, że nawet wysyłałem im zdjęcia rzucanego wadliwego ekranu a oni twierdzą ze nic nie widzą. To trwa już 4 miesiące. Zauważyłem ze kiedy podłaczam dvd przez komponent rzutnik puszcza mi informację że jest to obraz 50i. Czy to tak powinno być? nie powinien być większej jakości? Jak to zmienić? moze ktoś wie? moze to oto chodzi?
Jestem zdruzgotany jakością usług tego serwisu. Tragedia.
Proszę o jakąś radę, bo sam już nie wiem co robić. Zupełny nonsens.
Przesylam fotki ekranu.
Jesli chodzi o ustawienia projektora - zmieniałem wszystko co można było zmienić w menu. Innych możliwości nie znam- ani jesli chodzi o projektor ani o dvd. Przed wysłaniem do pierwszej naprawy tej wady nie było
Z góry dziękuję.
Pierwszym razem wysłałem z powodu tego, ze obraz był po prawej stronie lekko bardziej niebieski niż do lewej (bardzo niewielka różnica prawie niedostrzegalna, lecz jak już sie to wie widzi się to cały czas). Odesłali mi z nową wadą, której nie było. Na wyjściu component (na obu) obraz nie jest czysty - jest postrzępiony to tak jakby jakąs bitmatę powiększyć dwukrotnie- nie ma gładkich linii. Jak włączy się menu dvd to wygląda strasznie- obraz jakby drga i to postrżepienie.
Wysłałem drugi raz ale niestety- odesłali z tym co był. Wysłałem trzeci raz i stwierdzili, że wady nie widzą. Co gorsza cały czas nie naprawili tego pierwszego problemu. Próbowałem na różnych kablach i z różnymi odtwarzaczami. Nie wiem o co chodzi, ale najgorsze jest to, że nawet wysyłałem im zdjęcia rzucanego wadliwego ekranu a oni twierdzą ze nic nie widzą. To trwa już 4 miesiące. Zauważyłem ze kiedy podłaczam dvd przez komponent rzutnik puszcza mi informację że jest to obraz 50i. Czy to tak powinno być? nie powinien być większej jakości? Jak to zmienić? moze ktoś wie? moze to oto chodzi?
Jestem zdruzgotany jakością usług tego serwisu. Tragedia.
Proszę o jakąś radę, bo sam już nie wiem co robić. Zupełny nonsens.
Przesylam fotki ekranu.
Jesli chodzi o ustawienia projektora - zmieniałem wszystko co można było zmienić w menu. Innych możliwości nie znam- ani jesli chodzi o projektor ani o dvd. Przed wysłaniem do pierwszej naprawy tej wady nie było
Z góry dziękuję.