Audioplaza.pl

maj-es

New member
Witam,

Czy miał ktoś okazję robić zakupy w sklepie Audioplaza.pl? Poszukuję sklepu, w którym zakupię w najbliższym czasie TV i ten podany przeze mnie ma atrakcyjną cenę.
Nie wiem jak jest w tym sklepie z gwarancją, na stronie internetowej widnieje "Gwarancja producenta" na 24 miesiące. Z tego, co czytałem nie jest to tożsame z faktem, że sklep przyjmie gwarancję w razie awarii sprzętu i z problemem należy udać się bezpośrednio do producenta.

Pozdrawiam
 

Pretorian111

New member
Z tego co się orientuję to jeśli chodzi o TV to raczej nie trzeba go wysyłać do sklepu w razie jakiejś usterki. Zgłaszasz do serwisu i przeważnie przyjeżdżają i na miejscu dokonują naprawy.

Co do wspomnianego sklepu nic nie doradzę :)
 

marekhoffman

New member
Kiedyś się tym interesowałem i nie jest to takie proste. Dział to tak:
Sklep może kupić od dystrybutora, który w cenie sprzętu zapewnia serwis. Może jednak być też tak, że sklep nie chce skorzystać z firmowego serwisu i załatwia swój (bo jest taniej). O ile dobrze pamiętam, tak jest np. w przypadku Saturnów z niektórymi markami telewizorów.
Wszystko jest dobrze, jeśli sprzedawca zapewnia taki serwis (powinien), gorzej jak nie ma.
Jeśli chodzi o wspomniany sklep, to sprawdziłem na własnej skórze, że część asortymentu mają od dystrybutorów polskich, a część "kombinowane" i sprowadzane gdzieś bokiem.
Nie chce tutaj nikogo oczerniać, bo nie zostałem oszukany (nikt nie mówił że towar jest z polskiej dystrybucji), ale generalnie ja nie lubię "kobinacji" i wolę towar z pełną gwarancją z polskiej dystrybucji.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry