Amplituner + kolumny frontowe za 4000

copson

New member
Witam
Przymierzam się docelowo do zakupu kina domowego, jednak budżet, którym dysponuję powoduje, iż w pierwszej kolejności chciałbym kupić amplituner i kolumny frontowe, niż cały zestaw, aby mieć lepszą jakość dźwięku, a wraz z napływem gotówki dokładać kolejne części.

Mieszkam w kamienicy, strop drewniany na wys. ok 3m, pokój ma pow. 25m2 (5x5), telewizor ustawiony centralnie na środku jednej ze ścian, odleglość kanapy od tv ok 4,5m.

Ma to być sprzęt w miarę uniwersalny. Oglądanie filmów, telewizji, sluchanie radia to jakieś 80%, słuchanie muzyki 20% (rock, alternatywa, jazz...) Budżet jaki mogę przeznaczyć to jak podałem w temacie w granicach 4000 pln.
Aha... w przyszłości chciałbym nabyć rownież gramofon i podpiąć go do amplitunera.

Jestem laikiem i im wiecej o tym czytam tym mniej wiem :) wybór jest przeogromny, choć zdaję sobie sprawę, że budżet bardzo mnie ogranicza. Chodzi mi o to aby przed udaniem się do salonu mieć kilka zestawów w głowie.

Z góry dziękuję za rady.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Proponuję odsłuchać : Melodikę BL40, Jbl Studio 280, Klipsch R-26F, Q Acoustics QA 2050i, Monitor Audio MR6/BX6, Dali Zensor 7. Amplitunery : Denon AVR-X2100W, Yamaha RX-V777, Harman avr270 lub 370, Onkyo TX-NR636.
 

lobos

New member
Bez reklam
Odległość do kolumn duża, więc przydałoby się, żeby miały dobrą skuteczność, bo przy słabym ampli może w stereo nie być zbyt dobrze.
Kiedy planujesz dokupić resztę do 5.0/5.1?
Jeśli potrwa to dłuższą chwilę proponuję Ci jednak wzmacniacz+2 kolumny frontowe.
Na pewno będziesz zadowolony z jakości dźwięku.
Taki Denon PMA-720 jest do dostania nowy za 1000zł. i resztę masz na porządne fronty.
Nie wiem, nie zmam się, ale takie są moje przemyślenia po jakimś czasie obcowania z AV... ;-)
 

copson

New member