55PFH5609 - problem z WiFi

Arturov

New member
Witam,
jestem posiadaczem tego TV od około roku, wszystko było ok (poza ogólnym muleniem ale to chyba normalne...). Miesiąc temu Multimedia, z ktorej mam tv i internet zmienili mi router na jedno urzadzenie (modem + router, poprzednio miałem osobno). I od tego czasu zaczęły się problemy z oglądaniem YouTube przez smart tv. Dodam, że na komputerze który łączy się z tą samą siecią WiFi problemów nie ma - osiąga maxymalną prędkość łącza. Natomiast na TV filmy na YouTube ładują się przez 10 minut, i to przeleci tylko parenaście sekund i znowu się ładuje. Do tego jakość filmiku jest tak niska, że praktycznie widać same pixele. No coś jest nie tak. Dla przykładu utworzyłem ze smartfona punkt dostępowy i TV połączyłem do sieci smartfona - w tym przypadku filmy ładowały się prawidłowo.

Co może być powodem? Oprogramowanie TV mam aktualne - aktualizowałem jakoś 2 tygodnie temu. Bardzo proszę o pomoc bo już białej gorączki z tym dostaje...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli było dobrze, a zmiana pogorszyła się po wymianie - to wygląda na problem routera.
 
Do góry