48J6200 - Kurz pod matrycą, gwarancja na ekran ? i wątek: Gwarancja Samsunga. UWAGA!

krzyst

New member
Problem kurz pod matrycą
TV Samsung 48J6200 - kupiony w maj 2016, wymiana matrycy na nową w ramach rękojmi pod koniec kwietnia 2018, teraz 2020 i problem powraca.


Co się stało z wielkim wątkiem "Gwarancja Samsunga. UWAGA!" który właśnie dotyczył tych problemów? Nie mogę go nigdzie odnaleźć


Coś mi świta że podczas rozmowy tutaj lub przeczytane tutaj była mowa o tym że na nową-wymienioną matrycę jest ponownie 24msc gwarancji. Czy ktoś może to potwierdzić/zaprzeczyć ?


Jeżeli nie to można jakoś i komuś udało się samodzielnie oczyścić ten kurz ?
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Miałem x czasu temu ten model , zajebisty model , nie miałem z tym problemu jak ty ,
Co do tematu ? nie wiem jak jest z gwarancją na panel , tutaj panel raczej nie ma nic do tego ?
 

mpDante

Member
Bez reklam
Gwarancja na matrycę zależy od producenta, więc może być tylko 3 miesiące. Powinna byc informacja na dokumencie z wymiany. Na matrycę masz teoretycznie 2 lata rękojmi (chyba u sprzedawcy), jeżeli była wymieniana z rękojmi... niestety, po roku już po twojej stronie jest udowodnienie, że to wada produktu.
 
Do góry