1.5 roku na antenie analogowej ?

czajoza4

New member
Witam!
Jestem początkujący więc w razie jakiś błędów proszę o wyrozumiałość:)
Od jakiegoś tygodnia poszukuje telewizora najlepiej LCD, szukam po sklepach, aukcjach i czytam na forach.
Ostatnio pojechałem na Bielany wrocławskie a tam gościu w typowym hipermarkecie poinformował mnie, że nie opłaca się kupować takiego telewizora specjalnie dla anteny analogowej i powiedział, że telewizor szlag trafi za 1.5 roku na takiej antenie, ja w tym momencie złapałem "zonka" i w trybie natychmiastowym pojechałem do domu dalej przeglądać fora.
O co chodzi i czy to prawda?
 

Klisman1987

New member
Napewno w jednej kwesti mial rację do anteny analogowej nie opłaca sie kupować LCD. Ponieważ odbiór programów bedzie koszmarny. Lepszym wyborem bedzie telewizor plazmowy ale i tak jakość programów ze zwykłej anteny nie bedzie zadowalający. Napewno telewizor nie wysiądzie po półtora roku użytkowania.
 

czajoza4

New member
Dziękuje za odpowiedz. Ale mam jeszcze dylemat no niby mam tą antenę analogową ale myślę, że to się szybko zmieni i wtedy?
Plazma czy LCD będzie lepiej odbierała na N-ce czy Cyfrowym Polsacie?
I na co najlepiej zwrócić uwagę, jaki kontrast jest optymalny, jaki powinien być czas reakcji matrycy w telewizorze do 4000 zł.
I czym się różni MPEG-2 a MPEG-4?
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
do 4 tys radzil bym ci kupic plazme - ale wojna plazma vs lcd trwa od zawsze i kazda strona ma swoje racje...:D - w kazdym badz razie sygnal SD w TV za ta kase napewno bedzie lepiej wygladal na plazmie
 

czajoza4

New member
Aha, no tak to chyba mniejsza rozdzielczość i dlatego. Czyli dalej rosterka.
A co do tych reakcji, kontrastu i MPEG ??
 

Foxxx24

New member
Przewaga plazmy nad lcd w jakości odbioru nie będzie wynikała z mniejszej rozdzielczości, ale z technologii na jakiej się opierają (Np biorąc pod uwagę plazmę i lcd FULL-HD).