No cóż jeżeli w kółko będzie leciała telewizja śniadaniowa ze stałymi banerami (częstym przykładem jest tutaj TVP Info :D) to prędzej czy później coś się pojawi. Te telewizory (oledy) nie lubią takich obrazów. Ja mam B8 już ponad 2 lata, matryce wymieniałem na sam koniec gwarancji (nie przez...
Konkretnie. To nowy telewizor? Imho to jakaś wada fabryczna bądź powstała w transporcie, a może uszkodzony przy wyciąganiu z kartonu?
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
Ja mam już drugi B8 (w zasadzie to matryce) i obie nie są idealnie płaskie. Widać pod światło pewne zniekształcenia powierzchni, ale tylko gdy tv jest wyłączony / ekran jest czarny. Ale u mnie nic nie odstaje.
Wrzuć jakieś zdjęcia :)
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
Mam tylko nadzieję, że to nie pójdzie w drugą stronę. Ale bądźmy dobrej myśli :)
U mnie różnice było widać już po kilkunastu minutach sprawdzania wraz z serwisantem :) Postaram się podrzucić wieczorkiem zdjęcie jak wygląda nowy ekran, niestety nie zrobiłem zaraz po montażu, ale przynajmniej...
W zasadzie to sprawa się rozwiązała, bo nawet jeżeli mogą mi cofnąć tą naprawę do stanu pierwotnego (a nie wymieniać do skutku) to sam fakt ingerencji w sprzęt może być podstawą dla sklepu dla odrzucenia reklamacji. A nawet jeżeli nie to pewnie o tak by się to skończyło w ten sposób (wymianą...
Cześć, wracam z aktualizacją.
Reklamacja z tytułu gwarancji, o której mowa była w moim poprzednim poście w pierwszej próbie została odrzucona przez LG, które kolejny raz oparło swoją decyzję na błędnej diagnozie serwisu. Przyznaję, że wkurzyli mnie tym niemiłosiernie, ponieważ to był kolejny...
Mam gwarancję do 22go. Kontaktowałem się z RPK i poradził mi zgłosić reklamacje z tytułu gwarancji do producenta - tak też dziś zrobiłem, czekam na kontakt. Jeżeli mi nie naprawią lub nie wymienią (odrzucą) to będę kontynuował wątek rękojmi w sklepie. Jak wymienią to sprawa jasna, nowy ekran...
Takie podejście to może było aktualne w PRL-u, ale wtedy nie było innego wyjścia, brało się co było, nie? To nie te czasy Panowie. Mniejsza o to, tak tego nie zostawię. Jak nie tu, to zgłoszę na gwarancję.
Edit: nie zdziwiłem się - odesłali mnie z kwitkiem, ponieważ sklep nie jest stroną tylko...
Skoro cytuje "jak Pan chce mogę to Panu wymienić" - ekran jak i moduł WiFi - to chyba jednak była zasadna. Powinno być albo tak albo nie, a nie pośrednio, a w dodatku jeszcze się później z tego wycofywać. Uważacie, że reklamacja jest bezzasadna? Okazałem w wątku zdjęcia jak i parametry WiFi. Na...
No to mnie MediaExpert chce zrobić w bambuko, wraz z rzeczonym serwisem ;) Miałem się do nich dziś po południu wybrać skonsultować sprawę, jednak przed chwilą dostałem pismo, że "serwis nie potwierdził usterki" i że reklamacja jest bezzasadna. Co jest oczywistą bzdurą, bo stanowisko serwisanta...
W sumie tak, ale jak miałbym wybrać czy chce nowy telewizor czy wymianę ekranu (+ wymiana wifi) o wolę nowy tv. Pytanie czy mogę (tak było zgłoszone do sklepu), co może sklep i jak ja mogę na to reagować. Muszę to jutro załatwić, bo do 22go zostało tylko kilka dni.
Był u mnie dziś serwisant i ogólnie to trochę jaja :) Jak się z mną kontaktowali pierwszy raz to mnie poinformowali, że tego typu wady to cechy ekranów oled i że raczej tego nie przyjmują w ramach reklamacji, ale jednocześnie na moje argumenty powiedzieli, że mogą wziąć tv na testy do siebie. No...
Okej no nic zobaczę co będzie jutro. Coś czuję, że sprawę z ekranem oleją - nawet jak wezmą go do siebie na testy. Pytanie czy im na to zezwolić (testowanie tv i nich) czy może olać i reklamować jeszcze raz (rękojma, gwarancja)? Najgorzej, że do 22 mam gwarancję producenta, oraz dodatkową na rok...
Czyli jeżeli oni wymienią mi wifi w telewizorze - uczepili się tego jak rzep ogona - a problem z ekranem oleją (jutro mam wizytę) to rozumiem, że mogę kolejny raz reklamować z tyt. rękojmi na tą samą co wcześniej wadę (nawet jeżeli serwis stwierdzi, że wada "nie jest wadą" czy coś w tym stylu)?