Recent Content by walker214

  1. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Witam po dłuższym czasie moi drodzy. Moja walka dobiegła końca. Po złożeniu pozwu przeciwko sieci EURO-net, odezwała się do mnie pełnomocnik tejże firmy z propozycją ugody przedsądowej i w związku z tym zaproponowała mi zwrot gotówki. Oczywiście przystałem na propozycję. Telewizora już nie mam...
  2. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Z tego co wyczytałem, sklep ma takie prawo. Tutaj jednak sytuacja jest taka, że diagnoza odbyła się na innych egzemplarzach w trakcie zgłoszenia z tytułu rękojmi. I na jej podstawie powstała ekspertyza.
  3. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Nie, nie informowałem. Z tego, co wiem takie nagranie jak najbardziej może być uwzględnione przez sąd, jeśli ma istotne znaczenie dla sprawy. A w tym wypadku tak własnie jest. Wszystko zależy od sądu.
  4. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Przypadkowo znalazłem w swoim telefonie nagranie z 26.02, z rozmowy z właścicielem serwisu Orion z Płocka, w którym był mój tv za pierwszym razem. Od niego mam ekspertyzę. Stwierdził, że gdyby to od niego zależało, wymieniłby mi telewizor ale w tej sprawie decyduje serwis MIK z Radomia, który...
  5. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    W dniu dzisiejszym otrzymałem pisemną decyzję odmowną ze sklepu, w której jest napisane że urządzenie pomyślnie przeszło oględziny technika. Zastanawiam się, czy przy zgłoszeniu z tytułu rękojmi, sklep może korzystać z oględzin dokonanych przy zgłoszeniu z tytułu gwarancji i na tym się opierać ...
  6. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Można by zasięgnąć opinii innego serwisu ale to mojej sytuacji już w tej chwili nie zmieni. Teraz zostawiam rzecznikowi wolną rękę. Twierdzi, że w przypadku rozprawy, to sklep musi udowodnić, że wady nie ma i sprawę sprawdzi wtedy już niezależny biegły sądowy. Ma spore doświadczenie w takich...
  7. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Jestem po wizycie u rzecznika. Tym razem pismo o polubowne załatwienie sprawy napisze on sam, podobno to bardziej działa na sklepy. W każdym razie mają kolejne 14 dni na odpowiedź, jeśli nic z tego nie wyjdzie to dopiero do sądu, a to już może potrwać dużo dłużej... Dodatkowo będę musiał...
  8. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Idzie to zauważyć, najlepiej nie maksymalizować obrazu. W pierwszym filmie obserwuj drzewa a w drugim obszar po bokach od drogi.
  9. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Skoro serwis MIK z Radomia zdiagnozował mój sprzęt "zdalnie", to rozumiem, że musieli sprawdzić na innych egzemplarzach ten problem. W ekspertyzie piszą, że "efekt migotania można zredukować do pewnego stopnia", czyli przyznają, że problem jest, ale utrzymując przy tym, że telewizor jest "wolny...
  10. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Nie wiem, tak się nagrało, kombinowałem z ustawieniem czasu migawki i pewnie dlatego, w rzeczywistości tak nie tnie, tylko miga niemiłosiernie. Upłynniacze i inne wspomagacze wyłączone. Gdy włączę np na płynny to czasem pomaga ale wtedy obraz się rozjeżdża, czasem nienaturalnie przyspiesza.. A...
  11. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Jak ktoś by chciał bardziej widoczny efekt, to mogę wysłać pliki na maila. https://www.youtube.com/watch?v=eEt5JfVTdMI https://www.youtube.com/watch?v=tguQwpGo1Ys
  12. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    Okazało się że nie dostali moich maili z filmikami (dziwne, bo wysłałem jako odpowiedź na ich maila), więc wysłałem jeszcze raz. Zauważyłem też że wrzucając filmik na YouTube, efekt migotania nie jest tak widoczny jak na zgranym pliku z aparatu. Kolejny film z bardzo widocznym efektem migotania...
  13. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    No i doczekałem się odpowiedzi ze sklepu, jak i od Philipsa. Sklep oczywiście odrzucił moje odwołanie w sms, twierdząc, że weryfikacja techniczna nie wykazała wady urządzenia. Natomiast od Philipsa dostałem taką oto odpowiedź: (zaznaczam, że wysłałem 2 filmiki kręcone lepszym aparatem, na którym...
  14. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    W P20 PRO nie widzę takich opcji. Tryb pro mam tylko przy robieniu zdjęć.
  15. W

    Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

    A jak powinienem ustawić aparat w telefonie? Nie siedzę w tym.
Do góry