hmmm no i widać jak TCL sie popisuje, kupiłem ich model 65X10 i na polskiej stronie brak już wsparcia: https://www.tcl.com/pl/pl/search-result?query=65X10&category=product
no pięknie to był ich wtedy flagowy model 2 lata i mają już konsumentów w głębokiej d....
to już chyba koniec z rozwojem firmware do tej serii tv, postawili krzyżyk i pewnie skupili się na nowych tv, jakbym wiedział ze nie dopracują oprogramowania w życiu bym tego nie kupił :(
zainstalowałem ten V8-R851T02-LF1V701.000031 i byłoby ok, gdyby nie problemy z CEC, wszystko szaleje (ampituner, nv shield, zidoo, dekoder sat), coś tam nie gra tym sterowaniem....
mam produkt chińskiej firmy zidoo a konkretnie z9x, na początku jak go kupiłem było sporo problemów, wielu materiałów nie wyświetlał prawidłowo, miał problemy z Dolby vision, z dźwiękiem, z obsługą sieci, naprawdę wyglądało to tragicznie. No ale tu widać podejście firmy, mają świetne forum...
w Chinach żyje ok 1,5 mld osób, ale TCL mam uczucie ze oddelegował do tworzenia oprogramowania dla swoich produktów 3 no może 4 pracowników, za to do działu marketingu rzucił całe swoje siły. Przestaje już wierzyć w szanowanie przez firmę TCL klientów i mam spore obiekcje w to że cokolwiek...
hmm mamy już 1 kwartał roku 2022 m 4 kwartał roku 2021 dawno już przeminął i niedługo tylko podręczniki do historii będą go pamiętać, a androida 11 dla tych modeli jak nie było tak nie ma i cisza ze strony tcl...
mam i shielda tv i mam zidoo zx9 i shield nie zastąpi w życiu zidoo, do odtwarzania plików z filmami nvidia ma sporo ograniczeń i zidoo ma znacznie lepszy support niż nvidia, gdyby tcl miał tej klasy support i zaangażowanie co zidoo to byłbym bardzo szczęśliwy. ale niestety tcl olewa ludzi i ma...
to wszystko nie takie proste jak piszecie przystawki nie wszystko rozwiążą, spróbuj odpalić na nvidia shiled tv amazona i jakiś materiał w trybie HDR10+ i nie pójdzie będzie tylko HDR10, o dziwo TCL w tym wypadku wyświetla HDR10+ ale oczywiście nici z dolby atmosa, z czym znowu shiled tv sobie...
hmm a obiecywali nowego android tv (chyba 10?? czy 11?) i cisza, miał być w 3 kwartale a tu kończy się 4 kwartał i cisza, hmm mam chińskiego playera zidoo zx9 i naprawdę starają się dopracować soft, reagują na zgłaszane problemy i sugestie, mają dobrą społeczność(forum), która jest pomocna...
nie dzwoniłbym na infolinie jeżeli masz zainstalowaną wersje firmware 209, bo nic ci nie pomogą i wykręcą się bo oni reagują teoretycznie tylko wtedy kiedy masz wgrane tylko oprogramowanie dostępne na polskiej stronie , czyli to jest chyba wersja 645, ja już to przerabiałem, spuścili mnie na...