Recent Content by tommyboy

  1. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Po roku zabawy z tym odtwarzaczem chętnie go oddam w dobre ręce. Napęd używany sporadycznie, sprzęt służył głównie do aplikacji SMART. Stan odtwarzacza - IDEALNY. Gdyby ktoś był zainteresowany to proszę o kontakt na prv.
  2. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Panowie, potrzebuję weryfikacji problemu: po ostatniej aktualizacji TVN PLAYER do wersji 2.222 (z dn. 2013.07.15) aplikacja przy jakości HD co kilka minut wyświetla komunikat "Brak połączenia z siecią", który po paru sekundach znika i pojawia się komunikat "ładowanie..." (w prawym górnym rogu...
  3. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Wszystko wskazuje na to, że to były problemy z siecią. Obejrzałem kilka innych materiałów w HD i nie było już podobnych problemów. Alarm odwołany ;-)
  4. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    ale żeby nie było tak różowo, to po wszystkich tych zmianach, z aktualizacją TVN Player włącznie, ta ostatnia apka zaczęła zrywać połączenie z siecią. Dziś podczas oglądania godzinnego programu w HD dwa razy wywaliło mi komunikat BRAK POŁĄCZENIA Z SIECIĄ. Ktoś testował?
  5. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Pytałem, czy aktualizowaliście firmware, bo znając życie, aktualizacja mogła wprowadzić takie zmiany w działaniu urządzenia, które poprawiają funkcjonowanie jednych, ale psują działanie innych aplikacji.
  6. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Rzeczywiście, ciekawy content. Przeglądałem na razie pobieżnie i obejrzałem kilkanaście minut pierwszego z brzegu koncertu - z tego co pamiętam, szedł bez buforowania. A masz zaktualizowany firmware do 1058.1?
  7. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Jest też nowy IPLEX. Wg mnie rozwiązuje problem zrywania połączenia z siecią. Ktoś testował?
  8. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    W tym szaleństwie jest metoda :) Popieram! W kupie raźniej. A czy ktoś ma wiedzę nt. "wyższych" modeli BD Samsunga? Może oni borykają się z podobnymi problemami, tylko my o tym nie wiemy?
  9. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    A Viewster komuś się udało odpalić? U mnie przy próbie uruchomienia opcji "10 minut free" kręci się kółko i film się nie odpala :( Kolejny gniot?
  10. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Zdaje się, że mamy aktualizację z 21.02.2013. U mnie nadal zrywa + komunikat "Brak połączenia z siecią". Jeśli ta aktualizacja miała rozwiązać nasz problem, to wg mnie go nie rozwiązuje. Sprawdźcie jeszcze u siebie i dajcie znać. Pojawił się także Viewster z filmami w PL wersji. Ktoś już testował?
  11. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Przypuszczam, że gdybym był na etapie poszukiwania BD ze SMART HUB i przeczytałbym ten wątek na forum, to doszedłbym do podobnych wniosków :) W praktyce wygląda to tak, że przyzwyczaiłem się już do tego sprzętu. Tak jak pisałem - nie jest to "odrzutowiec" w porównaniu z innymi urządzeniami, ale...
  12. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    ...a tymczasem IPLEX odpowiada: razem z Samsungiem pracujemy już nad usunięciem tego błędu. Mamy nadzieję, że w ciągu kilku dni uda nam się przywrócić prawidłowe działanie aplikacji iplex.pl w telewizorach i odtwarzaczach Samsung. ...czyli nic nowego. Natomiast odpowiedź na pytanie "czy warto...
  13. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    cóż... muszę przyznać rację. Pierwszy raz co prawda zawiodłem się na samsungu (korzystam z kilku urządzeń), ale to o jeden raz za dużo. Ten odtwarzacz to kawał drewna, z którego trudno coś wykrzesać. Prawdopodobnie wyższe modele, a zwłaszcza TV mają lepsze wsparcie, a przede wszystkim są...
  14. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Nie ma Polskiej Stacji - była już o tym mowa, cytowałem tu z resztą "eksperta" z profilu FB Polskiej Stacji, który chyba jako jedyny na świecie ma tę aplikację w swoim odtwarzaczu...
  15. T

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Panowie, wszystko wskazuje na to, że IPLA w końcu działa! :) Wersja, którą mamy (mimo, że nadal pokazuje 7.012) to wersja zawierająca poprawkę eliminująca błąd. Po wejściu do IPLI na poziomie głównego menu aplikacji wciśnijcie 5 x klawisz INFO na pilocie i wyświetlą Wam się informacje o...
Do góry