Recent Content by stefan920

  1. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Tak i została uznana za zasadną.
  2. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    al.to odpowiedziało: „Obserwowana niejednorodność wyświetlanego obrazu, widoczna zwłaszcza na jednolitych tłach w postaci ciemniejszych pionowych pasów nosi nazwę „Cloudingu”. Zjawisko to jest integralną cechą technologii wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD i jest konsekwencją niemożliwych do...
  3. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Przy poprzednio wysłanej reklamacji z tytułu rękojmi miałem rozpatrzenie pozytywne. Jednak po kilku dniach wysłałem telewizor ponownie, ponieważ w dalszym ciągu były widoczne plamy. Fakt, były mniejsze, ale dalej można je było dostrzec na matrycy. Moje pytanie jest takie. Wysłałem do nich maila...
  4. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    U mnie minął rok czasu i nie musiałem niczego udowadniać sklepowi.
  5. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Miałem się odezwać jak poszło. Więc wysłałem do al.to telewizor bez karty gwarancyjnej. W odpowiedzi dostałem informację, że moja reklamacja z tytułu rękojmi została rozpatrzona pozytywnie. Odesłali telewizor do Samsunga. Telewizor przyszedł do mnie z powrotem - wydaje mi się, że wydać małe...
  6. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Dostałem odpowiedź: Tak więc zamawiam kuriera i wyślę do nich telewizor. Wszystko jest okej póki co? Załączać kartę gwarancyjną?
  7. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Tak zrobiłem, zobaczę co odeślą, dam znać. Dzięki za odpowiedź :)
  8. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Wysłałem pismo do al.to (dawniej satyfakcja.pl). Najpierw, w marcu był u mnie Samsung i wymienił mi matrycę, ale to w ramach gwarancji, poza sklepem. Co prawda wspomniałem o tym w reklamacji z tytułu rękojmi, ale z tego co już przeczytałem tutaj, to nie wezmą tego pod uwagę. Pismo wydrukowałem...
  9. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Przeczytałem i napisałem to w moim poście. Chciałbym tylko otrzymać potwierdzenie, czy dobrze zrozumiałem. Dowiedziałem się też, że mimo wizyty Samsunga u mnie, z takim pismem będę startował od początku. Na infolinii powiedział mi konsultant, że gwarancja na matrycę 2 letnia biegnie od czasu...
  10. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Witam, To mój pierwszy post na tym forum. Ktoś wspomniał o serii J - więc chciałbym potwierdzić z mojej strony że faktycznie kurz zbiera się także w nich - UE40J5100. Zadzwoniłem na infolinię Samsunga, po kilku dniach przyjechał serwisant do mnie i wymienił matrycę. Teraz, po miesiącu znowu...
Do góry