Recent Content by pm1980

  1. P

    Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

    Spotkało mnie znowu coś dziwnego z moim ampli, nie wiem o co chodzi może ktoś pomoże... kabel z neta jest do niego wpięty, kiedy uruchamiam spotify na smartfonie widzę "są dostępne urządzenia" i po kliknięciu w komunikat widzę moje onkyo, jednak gdy daję połącz to nie łączy smartfona z ampli...
  2. P

    Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

    cieszę się, że pomogłem! :)
  3. P

    Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

    Nic nie trzeba załączać, wypełniając formularz na stronie którą podałem wpisuje się numer seryjny i jeśli system potwierdza, że jest on podpięty pod program rozszerzonej gwarancji to to wystarczy do dalszego procesu naprawy. Osobiście trochę się zmartwiłem po tym jak już paczkę wysłałem, że...
  4. P

    Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

    aktualizacja: 7. kurier dostarczył do mnie naprawiony ampli Podłączony i działa jak za dobrych czasów :) Mam nadzieję, że komuś przysłuży się ten mój opis. Przepraszam za rozwalenie wątku na kilka wpisów, ale niestety nie można edytować swojej wiadomości po jakimś czasie.
  5. P

    Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

    aktualizacja: 6. otrzymałem dzisiaj mail: Dear Onkyo customer, Your service order is finished and passed to our logistic forwarder. Shipment will be done by UPS (ups.com), tracking no: 1ZR5745XXXXXXXXXX. This email was generated automatically. Please do not response. Kind regards Onkyo c/o...
  6. P

    Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

    aktualizacja: 5. otrzymałem dzisiaj mail: "Dear Onkyo customer, your shipment has arrived at our repair centre. This is an automatic generated message. Please do not answer. Thank you, Onkyo c/o LetMeRepair Rhein-Main GmbH"
  7. P

    Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

    Dla osób, które nie chcą samodzielnie naprawiać amplitunera opisuję co zrobiłem do tej pory: problem z amplitunerem HT-R758, kupionym na polskim iBOODzie: 1. napisałem mail do polskiego Serwis EIC, uzyskałem odpowiedź: "Amplituner nie pochodzi z dystrybucji firmy EIC. Naprawy takich urządzeń...
Do góry