Recent Content by Piwek80

  1. P

    Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

    Ma ktoś problemy z zawieszaniem się telewizora? U mnie głównie problem występuje na netflixie, zazwyczaj pomaga tylko wyciągnięcie wtyczki z gniazdka.
  2. P

    Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

    Własnie tak sprawdzałem, pytałem o pogodę i żeby opowiedział jakiś dowcip i była cisza.
  3. P

    Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

    U mnie wcale asystenta nie słychać nawet jak dam na maxa...
  4. P

    Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

    Używam pilota z klawiaturą bez wybierania głosowego i nie mogę włączyć tv pilotem naciskając "1" na pilocie wszystkimi innymi klawiszami numerycznymi mogę go włączyć. Jak to wygląda u Was? Schowałem gdzieś oryginalny pilot i nie mam jak sprawdzić jak to wygląda w jego przypadku.
  5. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Przecież nie twierdzę, że tak nie jest. Chodzi o to, że nikt nie ma tego na piśmie i raczej z serwisu takiej ekspertyzy nie dostanie.
  6. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Szkoda czasu na polemikę z Tobą. Panowie z serwisu nieoficjalnie powiedzieli, że problem wróci i pewnie tak będzie. Nie twierdzę, że tak nie jest. Tylko czy masz te słowa na piśmie? Zacytuj mi pisemną ekspertyzę w której jest zawarte stwierdzenie, że przyczyną usterki jest nieszczelność...
  7. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Kolejny raz proszę Cię żebyś czytał ze zrozumieniem i przestań fantazjować. Nie ja naprawiałem ten telewizor to nawet nie moja branża więc nie pisz że wystawiałem jakąś ekspertyzę. Gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem to powinieneś dojść do wniosku, że winny całej tej sytuacji jest samsung a...
  8. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    @HQ150 Nikogo nie odwodziłem od reklamowania telewizora, twierdziłem tylko, że reklamacja z tytułu niezgodności nic nie da przy takim stanowisku jakie miał samsung w tej sprawie. Stanowisko się zmieniło jak sam wielokrotnie pisałeś za sprawą trafienia tej sprawy do mediów więc i reklamacje są...
  9. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Ubzdurałeś coś sobie i tyle. Nie broniłem i nigdy nie będę bronił samsunga. Serwis to serwis a producent to producent dla Ciebie to jednak jedno i to samo. Niestety nie zanosi się na to, żebyś kiedykolwiek to zrozumiał. Dlaczego według Ciebie serwis powinien usuwać usterki za które producent mu...
  10. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Proszę bardzo. To są brednie, nie masz zielonego pojęcia jak wyglądają stosunki na linii producent serwis. Dla serwisu im bardziej skomplikowana naprawa tym lepiej bo ma z tego większą kasę. Jeśli odmawia dokonania naprawy bo według wytycznych producenta jakaś usterka nie podlega naprawie...
  11. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    @HQ150 Sam piszesz głupoty. Opisałem jak wygląda postępowanie w przypadku zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności z umową a Ty wypisujesz jakieś brednie. Nie stoję po drugiej stronie barykady, a już na pewno nie napisałem nigdy, że racja jest po stronie samsunga. Tłumaczyłem tylko dlaczego...
  12. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Tak się składa, że pracuję w serwisie gwarancyjnym i trafiają do nas urządzenia z tytułu gwarancji oraz rękojmi. To my podejmujemy decyzję czy urządzenie jest sprawne czy nie na podstawie wytycznych producenta. Po stwierdzeniu usterki wysyłana jest informacja do sprzedawcy jaki jest koszt...
  13. P

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    W tym celu sprzedawca zgłasza sprawę do serwisu i na podstawie jego ekspertyzy udziela odpowiedzi klientowi.
  14. P

    Zastanów się zanim kupisz SmartTV Samsung.

    Ustawa zmieniła się rok temu w grudniu a ja telewizor kupiłem dwa lata temu więc nie mogę się powoływać na nową ustawę.
  15. P

    Zastanów się zanim kupisz SmartTV Samsung.

    Pewnie tego spróbuję, chociaż nie wiem czy ten sprzedawca jeszcze istnieje TV był kupowany przez allegro i na kocie tego użytkownika już dawno nie widziałem żadnej aktywności... Poza tym wolałbym, żeby to producent za to odpowiedział, gdyż to on d....ma klientów. Na razie zresetowałem Smart Huba...
Do góry