Szkoda, że Administracja tak nie dba o wolność słowa tutaj i wyrażanie swoich opinii, grzecznie, składnie gramatycznie, czasami nawet oryginalne pisma producentów. Zaraz są usuwane, bo to "ból". PAMIĘTAJCIE: dobrego i uczciwego sprzedawcę poznaje się nie po tym, że miał dobrą cenę i szybko Wam...
Philips wtopił tym modelem całkowicie. Na początku słyszałem na infolinii, że ....to nowy model i jeszcze nie wiedzą dokładnie co i jak. Potem, że szum w wyjściu jack to problem u mnie (moje słuchawki), okazało się, że 30% miało ten problem. Następnie zawieszanie się tv, niespełnione obietnice...
ODPUŚĆ sobie!!! Ten model sprzedał się na terenie PL nawet nie w 1000 egzemplarzy, a mam POTWIERDZONE info o 41 serwisach, więc MASAKRA. Ten tv to PORAŻKA, ma tylko mega obraz - reszta to wstyd za dużą kasę. Czytaj posty wstecz, pytaj na priv, dzieje się sporo.
Właśnie sobie przeglądam posty 17 osób z różnych forów (po serwisach) + 39 POTWIERDZONYCH zgłoszeń w fabryce Phillipsa w Gorzowie. Powód? 90% WYPALENIA (reszta to listwa ambi). UNIKAĆ tego TV!!! I niech tak zostanie.
...a cenzura nadal swoje, mimo braku przekleństw, wymieniania nicków czy wskazywania kogokolwiek. To WIELE mówi! NIE polecam tego tv! Po tygodniu odebrałem swój z fabryki Phillipsa w Gorzowie, MASOWO są oddawane te tv - WYPALENIA i Ambi. Zainteresowanych zapraszam na priv.
Zajmuje się tym osoba z 27 stażem, która NIGDY sprawy nie przegrała, Ty się lepiej znasz na prawie jak widać, a zapewniam, że nie, tyle ode mnie. Niech każdy pozostanie przy swoim.
No o tym piszę, i uważasz, że jej treść po zapytaniu powinna brzmieć jak cytat wyżej? Ujawniana zależnie od humoru czy zmęczenia sprzedawcy?Ja jej treści nie muszę znać, jej treść stanowi prawo, mam prawo zapytać sprzedawcy i uzyskać informację, tak? TAK. Zapytałem, uzyskałem odpowiedź jaką...
Odpisałem szeroko o sytuacji prawnej i rozwiązaniach na przyszłość, grzecznie i z poszanowaniem interpunkcji. Niestety cenzura natychmiast usunęła. Dostałem ostrzeżenie, że...obrażam. Napisałem, że po gwarancji jak Phillips mnie "oleje", sprawa trafi na drogę sądową z powództwa cywilnego...
Tak, tak, wątek przeczytany, sprzedawca czuje się obrażany ale...nie zna tematu. Zgłaszam zapytanie jak wygląda rękojmia u sprzedawcy ale...nie dostał zgłoszenia i odpisał, co cytowałem. Pisanie o faktach, słowach i zdarzeniach to zarzucanie, że ktoś nie jest jasnowidzem (urlop). Niech śledzący...
Dzięki za radę, wiem jak się załatwia. Od wczoraj nasz rodzinny adwokat się tym zajmuje. Wystarczył jego tel. na infolinię i wszystko się znalazło, wyjaśniło i załatwiło. Mam załatwiać sprawę przez serwis Phillipsa. Poczekam te 4 dni, zamiast wystosować pismo i błagania do pourlopowego KIKIego...
Taaaa? KIKI wiele pisze i mówi. Zgłosiłem mu tę sprawę:
"Witam...
W takim razie ile czasu będzie trwała reklamacja u Pana z tytułu rękojmi?
Bo w serwisie w ciągu 4 dni mają mnie poinformować kiedy i na ile zabiorą TV...
Więc może u Pana będzie szybciej załatwione.
Pozdrawiam"
Odpisał "Nie...
P. S. 11 minut na Infolinii szukano mojego numeru zgłoszenia, odpowiedź? NIC, może w przyszłym tygodniu Pani, która otrzymała moje zgłoszenie wyśle je do działu technicznego :?
P. S. 2 Kolejny telefon, podałem dane Pani, która obiecała NATYCHMIAST oddać moje zgłoszenie, nagle się znalazło...