Tak jest w ustawie...
Sprzedawca musi pokryć koszty demontażu i dostarczenia towaru do sklepu...
a w przypadku uznania roszczenia musi ci z powrotem zamontować ten TV...
Polecam stronę UOKIK https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
cytat z tej strony:
"
Koszty reklamacji...
Składając reklamacje z tytułu rękojmi wystarczy zrobić zdjęcie problemu...
ja przesłałem do sklepu na email.
W zgłoszeniu informujesz, że telewizor jest dostępny pod takim i takim adresem i to już sprawa sklepu aby go obejrzeć albo odebrać od ciebie. Prosisz tylko o kontakt telefoniczny z...
Niestety kolejny egzemplarz SONY do wymiany niezależnie od źródła sygnału co kilka minut ekran migocze albo jest przez ułamek sekundy czarne tło albo taki kolorowy artefakt jak na zdjęciu
Witam,
Nagrałem filmik zanim TV padł pojechałem do Media Markt.
Po podłączaniu TV się uruchomił. Po pokazaniu filmiku zapadła decyzja, że wymienią mi TV na kolejny egzemplarz. Bardzo dobre podejście Media Markt.
Nowy TV miał numer seryjny różniący się o 1 od poprzedniego.
Tv działa bez...
Zainstalowałem najnowsza wersje ze strony Sony. Robiłem factory reset też.
Przed aktualizacja były też problemy na przykład wyszukal wszystkie kanały Vectry a jak się chciało oglądać to pojawiał się komunikat o braku podlaczonej anteny.
Pomogło odłączenie zasilania i podłączenie ponownie...
Model 49xe9005 przestał mi działać po4h
Teraz włącza się po 10 minutach od wyjścia wtyczki zasilania. Pracuje przez 5 minut następnie pojawiają się czerwone linie i TV się zawiesza a po chwili wyłącza.
Sprawa została zakończona pomyślnie.
Kierownik SATURNA zadzwonił i poinformował, że w regulaminie był nieścisłości.
Ostatecznie otrzymałem zwrot gotówki dodatkowo została mi zwrócona też całą kwota za rozszerzoną gwarancję.
Niestety sprawa zachowania pracowników została przemilczana.
Poniżej...
po konsultacjach z rzecznikiem praw konsumenta napisałem kolejne pismo do SATURNA w którym deklaruję się oddać w ramach rekompensaty za brak możliwości zwrotu w naturze zegarka jego równoważność 1zł lub oczekuję wymiany telewizora na nowy ponieważ nadal jest dostępny w sprzedaży.
Na decyzję mają...
Sprawa zaczyna się przeistaczać w farsę i kompromitację sprzedawcy.
Dzisiaj tj 20-05-2017 otrzymałem na maila pismo datowane 19-05-2017 (w załączeniu)
Z pisma wynika, że ostatecznie Saturn zgodził się oddać pieniądze i zaprasza po zwrot.
Ucieszony udałem się do Saturna :-)
W między czasie...
Niestety 0 odpowiedzi. Saturn był czynny do 21 dzisiaj. W poniedziałek udam się do rzecznika praw konsumenta.
Od ponad 9dni jestem bez telewizora.
Piękne zachowanie firmy Philips i Saturn.
To jest pismo z odpowiedzą Saturna na moje zgłoszenie z tytułu rękojmi. Zażądałem wymiany towaru na wolny od wad ponieważ na matrycy pojawiły się plamy po 5mc użytkowania TV.
Aktualnie złożyłem do Saturna odwołanie czekam do piątku na odpowiedź... walka trwa.
Odnośnie nagłośnienia sprawy...