Recent Content by luwa

  1. L

    TCL 55 9006 kontra lG OLED B8

    Kiki jeśli możesz to podeślij mi ceny oledów w wersji 55".
  2. L

    Pnanasonic 49DXU601E problem z EPG

    Witam. Mam problem z wczytywaniem EPG korzystając z modułu CAM sieci Multimedia Polska. Przy przełączaniu na niektórych programach pasek informacyjny jest pusty i dopiero po kilku, kilkunastu sekundach wczytuje informacje o oglądanym oraz następnym programie - niestety jeśli chodzi o kolejne...
  3. L

    Aktualizacja H6400

    smyti a jakie były objawy padnięcia płyty głównej?
  4. L

    Sony 50W755C

    Witam. Zastanawiam się nad kupnem tytułowego modelu stąd pytanie do posiadaczy W755C: Panowie jak na chwilę obecna po update'ach wygląda sprawa stabilności systemu w/w modelu i czy występują jakieś problemy typu brak reakcji na pilota?
  5. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    No i niestety mój drugi 48H6400 (poprzedni wymieniony na ten egzemplarz po pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi w Agito ze względu na "kurz") będzie reklamowany drugi raz z tytułu rękojmi o zwrot pieniędzy - tym razem nie da się z niego korzystać ze względu na brak reakcji na przyciski na...
  6. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Weryfikuję moją ostatnią odpowiedź: jeden mail - ten informujący o wymianie był z Agito - ten drugi - że towar został wysłany do klienta - z serwisu. Sorry za mój błąd.
  7. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Przy mojej reklamacji u sprzedawcy (agito) z tytułu rękojmi najpierw dostałem maila o przyjęciu towaru, chwilę później o wysłaniu do serwisu a po około 2-óch tygodniach dwa maile: jeden o wymianie na nowy a drugi że towar został wysłany do klienta...co dziwne oba z serwisu (serwis emag).
  8. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    U mnie w nowym tv z wgranym najnowszym softem dziewiąty znak numeru seryjnego to liczba 1 - siódmy i ósmy znak to litera H - tak że ta teoria z oznaczeniami w moim przypadku bierze w łeb.
  9. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    To o czym piszesz to jest rękojmia - jak zwał tak zwał grunt abyś reklamował u sprzedawcy o wymianę. Zakup po dacie która podałeś daje mniejsze pole manewru sprzedawcy przy drugiej reklamacji a przy pierwszej nic się nie zmieniło w przepisach kodeksu cywilnego. Sprzedawca przy pierwszej nie musi...
  10. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Powodzenia z serwisem skoro jesteś na tyle leniwy aby w ogóle sprawdzić co to jest rękojmia i "z czym to się je".
  11. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Nie zgłaszaj tego z tytułu gwarancji u producenta bo może być różnie - mogą Ci wyczyścić bądź wymienić matrycę ale gwarancja będzie biegła dalej i po jej upływie sytuacja może sie powtórzyć a Ty zostaniesz sam z problemem. Reklamacja wadliwego towaru tylko u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Napisz...
  12. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Moja saga z "kurzem" w 48H6400 zakończyła się parę dni temu (przynajmniej na parę miesięcy). Nie występował on aż tak bardzo jak u kolegi Marcina i dotyczył głównie prawego dolnego rogu ekranu. Ale do rzeczy. Była to pierwsza reklamacja u sprzedawcy (Agito) z tytulu rękojmi - z roszczeniami...
  13. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    HQ150 dzięki za potwierdzenie dotyczące terminu. Dam znać jak sprawa się dalej potoczy.
  14. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    HQ150 czytałem cały wątek i widziałem Twoją radę - między innymi dlatego wysłałem reklamację do sprzedawcy z tytułu rękojmi. Pytanie tylko jakie są szanse na wymianę na inny model i to w dodatku przy pierwszej reklamacji? Wydaje mi się że niewielkie - a szkoda bo wziąłbym Sony 50W755C dopłacając...
  15. L

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Dzięki astw za pokazanie jak to mniej więcej wygląda z drugiej strony - wniosek z tego jest jeden - nie będzie łatwo uzyskać wymianę bo to zmusza sprzedawcę do całego procesu działań w celu zwrotu kosztów produktu od dostawcy. Obawiam się że łatwiej będzie im wyczyścić bądź wymienić matrycę...
Do góry