Recent Content by Legnum

  1. L

    Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

    Rację masz - Onkyo już nie wybiorę :-o
  2. L

    Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

    Chyba czegoś nie łapie:? Piszesz że przez ze mnie EIC doi wszystkich, że mogę czuć się wydojony podwójnie bo kupiłem sobie amplituner w sklepie w PL i wysłałem go do serwisu na swój koszt. Jak dla mnie to - kupiłem sobie amplituner w sklepie (2,5 roku temu), zapłaciłem za niego tyle na ile...
  3. L

    Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

    Wiem że koszt wysyłki w obie strony powinien być pokryty przez serwis, ale jak pomyślę o wysyłaniu maili do onkyo itd. i czekania tygodniami żeby wywalczyć to żeby przysłali kuriera po sprzęt na ich koszt, to wolę ten czas przeznaczyć na bardziej produktywne zajęcia. Według mnie lepiej zapłacić...
  4. L

    Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

    Witam Ja ze swoim Onkyo NR-616 miałem dokładnie te same problemy - brak dźwięku, sieci lan, napięcia 5V na USB. Już się poddałem ale dzięki waszemu forum dowiedziałem się o tej akcji serwisowej. Sprzęt oczywiście po gwarancji, 5.02.2015r. spakowałem go, opisałem usterke i wysłałem do E.I.C. na...
Do góry