Recent Content by Judix

  1. J

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    No właśnie po tej ostatniej ok. 2 tyg. temu. Początkowo Samsung Apps działał i oczywiście resetowałem SmartHub'a, ale początkowo był problem z tylko przeglądarką. Zaznaczam, że zainstalowane aplikacje (np. VOD Onet) działają, więc z siecią i połączaniem nie występuje problem po mojej stronie.
  2. J

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    @fio, zielony999, zsoi3 Ja pomimo pozytywnej odpowiedzi Samsunga na zgłoszony pierwszy problem, nie uzyskałem odpowiedzi na taki oto problem: Od kilku dni nie mogę uruchomić Samsung Apps - pojawia się komunikat "Wystąpiły zakłócenia w sieci, Spróbuj ponownie później. ERROR_CODE_012", zaś przy...
  3. J

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Napisałem, oto odpowiedź: "Sprawa jest nam znana i weryfikowana przez centrale naszej firmy. Proszę o cierpliwość do czasu wyjaśnienia kwestii technicznych. Najprawdopodobniej pojawi się aktualizacja samej przeglądarki lub całego oprogramowania Pana odtwarzacza." Pytanie, jak długo będziemy...
  4. J

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    To już nie jesteś sam...
  5. J

    Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

    Mam to samo :( Obracające się irytujące kółeczko. Na helpdesku Samsunga (chat) radzili przywrócenie ustawień fabrycznych (bezskuteczne) a teraz tylko serwis. Żenada
Do góry