Wywołał mnie Pan do odpowiedzi.
Skoro za tydzień kończy się gwarancja, sugeruję by przesłać do serwisu wraz z dokładnym opisem problemów o których Pan wspomina w poście, byśmy mogli przetestować urządzenie i sprawdzić jego działanie.
Pozdrawiam ;)
Drogi Marrik,
Dziękujemy za dodatkowy opis nieprawidłowości w wyświetlanym obrazie, podczas pracy po Pana stronie.
Zapewniam, że podczas testów po naszej stronie, nie występowały opisywane usterki.
Czekamy na odpowiedź ze sklepu, czy będziemy w stanie ponownie otrzymać ten projektor...
Drogi Marrik,
Dziękujemy za przesłane zdjęcia i informacje.
Po ich analizie nadal uważamy, że problem tkwi w konfiguracji projektora.
Aby to potwierdzić, poprosiliśmy o sprzedawcę o przesłanie tej konkretnej sztuki do nas do analizy i będziemy chcieli wyjaśnić tą sprawę w 100% do końca...
Drogi Marrik,
Bardzo nam przykro z powodu Twojego niezadowolenia z wykonanej przez nas usługi.
Pragniemy podkreślić, że zgłoszone przez Ciebie usterki były spowodowane znacznym zabrudzeniem wnętrza projektora, w tym matrycy. Wykonano gruntowne czyszczenie całego urządzenia a następnie...