Recent Content by Hajtaler428

  1. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Sklep może wzywać do naprawy kogo chce. Zgłaszałeś z tytułu niezgodności i tak będzie rozpatrwana. Serwis wyczyści matryce i to będzie tyle. Widzę że to walka z wiatrakami. Chyba że by jakiś pozew zbiorowy...
  2. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Gdzie taki przepis znajdę?
  3. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Jak to wada nieistotna- tv ma wyświetlać obraz fullHD a w gratisie do tego masz plamy na ekranie a w dodatku problem występuje tylko w serii H więc wszystko wskazuje na wadę konstrukcyjną. Producent oczywiście tego nie przyzna i dlatego tak to wygląda.
  4. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Witam. Nowe szczegóły się pojawiły: Sklep odpisał: Państwa zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone z tytułu Niezgodności towaru z umową sprzedaży. Stanowisko Neo24 jest analogiczne do opinii serwisu firmy Samsung. Jeżeli serwis dokonał naprawy telewizora, oznacza to, że była ona możliwa do...
  5. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Nie mam zrzutów strony ale w ofercie sklepu nadal są TV serii H i w opisie nie ma informacji
  6. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Myślę że w tym przypadku nie ma takiej potrzeby - zakup był za pośrednictwem sklepu internetowego, gdzie do dyspozycji jest tylko opis produktu i nie ma kontaktu ze sprzedającym "twarzą w twarz". Gdybym kupował w tradycyjnym, stacjonarnym sklepie to tak... Jeszcze nasunęła mi się jedna myśl: jak...
  7. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Wspominałem o tym we wcześniejszej korespondencji - ze nie było o > tym mowy w opisie produktu ani w instrukcji. Gdybym wiedział o w/w wadzie na pewno nie zdecydował bym się na kupno
  8. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Ja odpisałem tak: Szanowna Pani, Reklamacja składana była na podstawie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dn. 27 lipca 2002 r z tytułu niezgodności towaru z umową a nie z tytułu gwarancji, dlatego stanowisko serwisu czy producenta nie jest...
  9. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Dostałam takiego maila właśnie: Dziękuję za kontakt z naszą firmą oraz przekazanie zgłoszenia reklamacyjnego. Niestety, z przykrością informuję, iż złożona przez Pana reklamacja nie mogła zostać uznana z uwagi na otrzymaną przez nas decyzję autoryzowanego serwisu producenta. Autoryzowany serwis...
  10. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Pytam bo sklep się nie odzywa od czasu jak mi przysłali maila że tv został naprawiony przez czyszczenie matrycy. Napisałem też pismo i wysłałem pocztą z żądaniem informacji czy i jak tv został doprowadzony do stanu zgodnego z umową tak jak radziłeś ale zostało wysłane dopiero dziś. Napisałem im...
  11. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    A kto pokrywa koszt wysyłki jeśli zdecyduję się odstąpić od umowy?
  12. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    A mam jeszcze pytanie: Na zamówieniu jest moje imię i nazwisko a faktura jest na żonę - kto formalnie powinien składać pismo do sklepu? Czy obojętnie które z nas może? Dodam że przy składaniu reklamacji podałem nas oboje
  13. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Ok ale czy maile od sklepu nie są traktowane jako oficjalne pismo i stanowisko sklepu?( dodam że wszystkie te maile są kontynuacją i odpowiedziami na moją reklamację gdzie podany jest nr zgłoszenia więc jeśli zgłosiłem reklamację drogą internetową to tej drogi powinienem się trzymać i te maile...
  14. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Dostałem właśnie maila że towar został naprawiony przez czyszczenie matrycy...
  15. H

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Pisałem maila do sklepu żeby mi napisali czy i jak doprowadzili tv do stanu zgodnego z umową. Odpisali że mają 14 dni więc czekam
Do góry