Hehe faktycznie obsługa klienta stoi na niesamowitym poziomie. Robią z ludzi idiotów i wszystko jest w porządku według nich. Nigdy ale to nigdy już nie kupię TV tej marki. Przegięli pałę dostatecznie. Nie tyle co zraziła mnie sama funkcja 3D co nie działała od początku ale wmawianie do samego...
Aktualizacja:
Euronet odrzuca możliwość zapisu na sąd polubowny.
W uzasadnieniu przywołuje ostatnią ekspertyzę Autoryzowanego Serwisu (MIK Radom), według której z TV jest wszystko OK.
Koniec pieśni...
Pozostaje powództwo cywilne. Ktoś chętny na pozew zbiorowy? proszę o PW
Papiery wypełniłem sam, następnie złożyłem je osobiście. Teoretycznie można przez Internet ale i tak koniec końców musisz dostarczyć podpisany papier "Zapis na sąd polubowny" do urzędu. Na miejscu można zawsze poprawić ewentualne błędy we wniosku.
Będę informować na bieżąco, natomiast wiadomo już, że nawet jeśli termin dla wariantu 2 przekroczy termin gwarancji to sprawa nadal jest w toku. Wiem, jeszcze, że mogę załapać się na przerwę wakacyjną bo wtedy Sąd Polubowny nie pracuje. Oczywiście zostałem też poprawiony, że stroną w tym sporze...
Zgadza się, mamy dwie możliwości:
1. Rozpatrzenie sporu przez Konsumencki Sąd Polubowny przy Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej
2. Wszczęcie na wniosek konsumenta procedury mediacji, zmierzającej do polubownego
zakończenia sporu cywilnoprawnego między konsumentem a przedsiębiorcą
Ogólnie...
W naszym przypadku wszystko co związane będzie z 3D nawet beż użyciu tych słów w samej reklamacji zostanie odrzucone bo przecież działa.
Trzeba by zakładać sprawę i liczyć na przychylność ekspertyzy sądowej.
Byłem u rzecznika który mnie uświadomił jak to działa w przypadku żądania zwrotu gotówki- niestety to nie jest takie proste.
Rzecznik zalecał zrobić niezależną ekspertyzę i dopiero ze wsparciem rzecznika wysyłać pisma do Euronetu. Trochę podzwoniłem i po serwisach RTV i jak już udało się znaleźć...
Sprawa przegrana. Raz, że w przypadku rękojmi i odstąpienia od umowy(zwrot kosztów zakupu) termin 14 dniowy nie obowiązuje, dwa serwis testował telewizor kilka godzin i nie stwierdził jakichkolwiek nieprawidłowości.
TV wraca do mnie po kolejnej przegranej batalii.
Oczywiście, że papier z datą został zaniesiony. Mam wszystkie potwierdzenia.
Serwis MIK nie jest w stanie udzielić mi informacji bo reklamowałem w sklepie. Infolinia RTV euro AGD z kolei twierdzi, że nie udostępniłem TV bo taką informację podał jej serwis MIK.
Rozumiem, że ratują swoje...
Mam ciekawą sytuację z ostatnią reklamacją:
Zgłosiłem rękojmię 23.04 osobiście w sklepie RTV Euro AGD z tytułu niedziałającego trybu Multiplayer po podłączeniu konsoli PS4. Dnia następnego dostałem info, że sprawa przekazana do serwisu i mam czekać na kontakt.
Kontakt ze strony serwisu nastąpił...
Znaczy tyle,że TV do mnie wraca jako sprawny :D
Cokolwiek bym nie wypisał w zgłoszeniu reklamacyjnym (rękojmia-sklep) to i tak jest to ignorowane z uwagi na pierwszą ekspertyzę 3D przeprowadzoną przez serwis.
Także, zgłaszam problem z 3D multiplayer ---> 3D działa wg ekspertyzy
Czy ktoś z "zadowolonych" osób po zgłoszeniu reklamacyjnym do Philipsa złożył już oficjalną rękojmie do sprzedawcy problematycznego TV? Rozumiem, że sprzęt należy dostarczyć samemu na własną rękę ?