Mam podobny problem. Tyle, że ja mam podpięty soundbar do tv po optyku i dźwięk przerywa tak na 0,5 - 1 sekundy co jakieś 3 minuty. Zastanawiam się czy po optyku nie da się przesłać 5.1 i w rzeczywistości mam stereo ? Czy może coś powinienem zmienić w ustawieniach tv, choć zmieniałem już na...
Generalnie muszę znaleźć czas żeby się nim podelektować. Narazie stoi na nóżkach, ale docelowo poleci na ścianę. Dzieki Kiki za negocjacje w moim imieniu. Oczywiście TV kupiony z kalibracją u Kikiego. Gdyby nie OLED to nie ma w ofercie Philipsa nic co by mnie zadawalało. Zwłaszcza cieżko byłoby...
Wracając do tematu nienaprawialności mojego 65PUS8102. Nie chciałem nic pisać w tym wątku do czasu rozwiązania sprawy. Dlatego teraz mam dla was krotkie podsumowanie mojej historii z wcześniej wspomnianym telewizorem.
1. Zakup 65PUS8102 na Black Friday w 2018 za 5500 PLN u Kikiego z kalibracją...
Zaproponowali 65PUS8303 na co się nie zgodziłem. Dopiero po braku mojej zgody i argumentacji czemu zaproponowany tv jest gorszy od reklamowanego serwis wystawił oświadczenie o nienaprawialności. Z oświadczeniem miałem zgłosić się do sprzedawcy i z nim sie dogadać czy chcę zwrot gotówki czy...
Jak zgłaszałem nierówne podświetlenie matrycy na obszarze mniej więcej 10x20 cm od krawędzi to pokazałem mu to na białej plaszy. Stwierdził, że owszem to widzi, ale to raczej nie podlega reklamacji i czy w ogóle mi to przeszkadza przy normalnym oglądaniu. Odparłem, że tak i dlatego zgłosiłem to...
W odmentach internetu znalazłem coś takiego:
"
aby sprawdzić przebieg tv trzeba wejść w menu serwisowe -> 062596 I przycisk "ok" , podobno można wejść i sprawdzić ile tv chodził i nie powinno się stracić gwarancji, ale najlepiej żeby ktoś to potwierdził."
odpowiedź:
"
U mnie jak chce wejść to...
Z tym: NZXT HUE 2 AMBIENT RGB LIGHTING KIT to jednak trochę nie do końca. Przedewszystkim cena, która zaczyna się od 400 pln za zestaw podstawowy, a dla 65" telewizora to musisz dokupić jeszcze kilka łądnych metrów pasków. Dodatkowo chyba pod Androida tego nie podłączysz by default. Jeśli chodzi...
Właśnie dostałem odpowiedź, że producent wystosował oświadczenie, że sprzęt nie nadaje się do naprawy. Czekam tylko na pisemne potwierdzenie. Wtedy muszę się skontaktować z Kikim co i jak dalej. Z tego wynika, że zostaje albo wymiana na 65OLED803, albo zwrot gotówki. Nie wiem czy Kiki musi...
Tak, tylko to są moje propozycje, a nie ich. Niestety nie mogę się do nich dodzwonić. Jeśli chodzi o trzecią opcję ze zwrotem. Nie mam pojęcia jak miałaby zostać zrealizowana. Pewnie jakimś kuponem na sprzęt w sklepie online. Bo kto miałby mi zwrócić pieniądze i w jaki sposób.
Szczerze mówiąc...
Narazie cisza w temacie. Nie odezwali się przez kilka dni. Nie zdziwiłbym się jakby postanowili wysłać zaproponowany telewizor licząć, że go odbiorę. Czego napewno nie zrobię. Jeśli będą się upierać przy swojej racji zostaje mi rzecznik praw konsumenta. Biorąc pod uwagę dostępne modele Philipsa...
Kiki, napisałem do Ciebie wiadomość i nie wiem czy jesteś w stanie interweniować. Zresztą do serwisu też wysłałem dłuższą wiadomość o tym jak to chcą m wcisnąć telewizor, który jest zupełnie innym modelem, który świadomie wybrałem i jakie zasadnicze różnice są między wspomnianymi modelami...
Czy i co w ogóle może być rozpatrywane w ofercie Philipsa za następce modelu PUS8102? Wydaje mi się, że nie ma nic takiego. PUS8303 to nie jest to, a wyżej jest tylko OLED.
Mój 65PUS8102 poszedł drugi raz do serwisu. Za pierwszym razem szachownica - wymiana matrycy. Miało to miejsce przed wakacjami i nie miałem czasu mu się przyjrzeć. Po powrocie z wakacji w sierpniu poszedł drugi raz. Czarna plamka, jakby badpiksele ale nie regularne więc chyba coś pomiędzy...
Ludziska mam pytanie. Czy dokupująć bramkę do hue oraz taśmę zrobię bez problemu 4-stronny ambilight? Bardziej chodzi mi o to czy tą taśmę bez problemu da się skonfigurować w ustawieniach tv, żeby śledziła dolną krawędź telewizora? Telewizor wisi na ścianie i zastanawiam się czy nie zrobić sobie...