Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Czekamy na dostawę 75PUS8303 - mają kilka dni opóźnienia.
Sam jestem ciekawy porównania.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
DzaceQ - czekam na podanie nr zlecenia.
Jestem teraz stroną bo wszystkie uzgodnienia powadzę osobiście.
Sprawa jest akceptowana przez szefa serwisu Centralnego Philipsa.
Proszę o stare zgłoszenie i nowe. Dostaniesz z Philipsa nowy telewizor.

Nie rozumiem czemu nie otrzymałem do tej pory obiecanego numeru zlecenia ?
Czekam jeszcze dwa dni.
A za wyzywanie dostajesz ostrzeżenie !
 

koniefka

New member
Qrcze, sprawdziłem u siebie i niestety na łączeniu obudowy prawego boku telewizora też jest szczelina. Rogi są spasowane idealnie ale środek wyraźnie odstaje. Żeby temat nie został tutaj poruszony, to pewnie nie zwróciłbym uwagi. Obudowa z lewej strony (stojąc przodem do ekranu) przylega idealnie.
Mam tylko nadzieję, że nie będzie to powodem jakiś problemów typu kurz, bo narazie obraz żyleta.
 

barburian

New member
Bez reklam
Który z tych opisów jest prawdziwy ? ;
Ten :
75PUS8303 - Przekątna: 75"/​190cm • Rozdzielczość: 3840x2160 • Panel: LCD, LED (Edge-lit, Local Dimming), IPS

Czy ten :
https://www.displayspecifications.com/en/model/821710ad

Częściej pojawia się opis że to IPS matryca ze strefowym wygaszaniem,
jeśli to NANO IPS to ciężko go porównać do 8102 z uwagi na różne matryce
i kontrast zupełnie inny.
 

danonek112

New member
Qrcze, sprawdziłem u siebie i niestety na łączeniu obudowy prawego boku telewizora też jest szczelina. Rogi są spasowane idealnie ale środek wyraźnie odstaje. Żeby temat nie został tutaj poruszony, to pewnie nie zwróciłbym uwagi. Obudowa z lewej strony (stojąc przodem do ekranu) przylega idealnie.
Mam tylko nadzieję, że nie będzie to powodem jakiś problemów typu kurz, bo narazie obraz żyleta.

Wrzuć jakieś fotki, tak z ciekawości :)
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Według regulaminu wstawiłem w dziale sprzedaży.
75 cali to rozmiar docelowy ale 8303
to jeszcze nie ten model który mógłby zastąpić 8102.
Poczekamy zobaczymy jaki będzie następca 8102 w 75calach.


Wg mnie dobra decyzja o zostawieniu 8102bo przesiadka na model 8303 w 75 calach mogła by być delikatnie mówiąc bolesna - lepiej poczekać na odpowiednik 8102 w zakładanym rozmiarze - to jest też mój priorytet docelowy.


Qrcze, sprawdziłem u siebie i niestety na łączeniu obudowy prawego boku telewizora też jest szczelina. Rogi są spasowane idealnie ale środek wyraźnie odstaje. Żeby temat nie został tutaj poruszony, to pewnie nie zwróciłbym uwagi. Obudowa z lewej strony (stojąc przodem do ekranu) przylega idealnie.
Mam tylko nadzieję, że nie będzie to powodem jakiś problemów typu kurz, bo narazie obraz żyleta.


dzisiaj obadam sprawę bo mój wisi też od grudnia i nie chodziłem z lupą koło niego - dam znać jak u mnie z obudową
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Tv sprawdzony - obudowa wszędzie dolega idealnie na całej długości, narożniki tez dobrze spasowane
 

koniefka

New member
4365E1C3-475A-414D-BF14-6F14A816FB3E.jpg
Prawy bok (wykałaczka dla porównania). Obudowa odstaje na 1/3 długości boku telewizora, na samym środku. Na gorze i na dole obudowa przylega idealnie.
75ABE5AF-6A2B-4A0C-BB3B-5784A88FF162.jpg
Lewy bok. Idealnie.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
DzaceQ - czekam na podanie nr zlecenia.
Jestem teraz stroną bo wszystkie uzgodnienia powadzę osobiście.
Sprawa jest akceptowana przez szefa serwisu Centralnego Philipsa.
Proszę o stare zgłoszenie i nowe. Dostaniesz z Philipsa nowy telewizor.

Nie rozumiem czemu nie otrzymałem do tej pory obiecanego numeru zlecenia ?
Czekam jeszcze jeden dzień !
A za wyzywanie dostajesz ostrzeżenie !
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Szczerze to dziwna sprawa - ktoś podaje rękę ale ty jej nie przyjmujesz... bez komentarza.
 

DzaceQ

Banned
Ostrzeżenie? Ostateczne? Informacyjnie dostałem od Kikiego takie ostrzeżenie za rzekoma obraze administracji forum, czyli coś czego nie zrobiłem. A jeśli tak to proszę mi wskazać w którym momencie? Bo ja mogę cytować co 2 stronę gdzie jest coś negatywnego i szydzacego w stosunku do mnie. Proszę nie bądź stronniczy to nie ja wyzywam od bolkow i lolkow! oraz nie sugeruje, że ktoś się za kogoś podszywa! Proszę zrobić porządek ale z tą właśnie osobą bo to jest skandal, żeby szanowny Pan wypisywal co chciał pod adresem innych osób! Bardzo proszę o czytanie wszystkich postow nie tylko moich w celu usuwania tych które się nie podobają zadowolonym uzytkownikom. W tym momencie odnoszę wrażenie że jestem osobą niewygodna i w taki sposób podejmowane są próby usunięcia mnie z forum. Od początku moich wpisów jest hejt. Nie tak to powinno wyglądać.
Jestem posiadaczem tytułowego telewizora, byłem już posądzany o to, że go nie mam, załączyłem więc zdjęcia z moim nickiem i datą, ekspertyzą serwisu a nadal jestem szykanowany tak dłużej być nie może. Podaję dowody, a wspomniana osoba tylko oskarżenia, wyimaginowane domysły.

Co do TV to jeszcze raz powtarzam - napisałem wyraźnie, że po powrocie zajmę się sprawą osobiście nie będę obarczal tym tematem żony. Tak jak mówiłem nie jest to jeszcze na tyle dokuczliwe by zostać bez tv na kolejne kilka tygodni, dodatkowo z tego co tu czytam obudowa lubi być uszkodzona i z tego co pamiętam w moim modelu również nie mam "jej" idealnej ale nie robiłem z tego problemu, ale z tego też powodu chce być przy ewentualnej wymianie osobiście. Myśle, że jest to jasne.
W wyznaczonym przez Ciebie terminie nie jestem w stanie fizycznie ogarnąć tej sprawy ale to już pisałem, jeśli pomocy w późniejszym czasie nie uzyskam - trudno poradzę sobie sam tak jak za pierwszym razem.

W dalszym ciągu czekam na odniesienie się do prośby o weryfikację myślę, że kolega @HQ150 również, którego posty jak i moje zostały ponownie usunięte a były odpowiedzią na pomówienia w naszym kierunku. W internecie nic nie ginie.
W związku z tym, że bawimy się w odliczanie również daje jeden dzień na upublicznienie informacji od moderatora czyli od Ciebie Kiki na temat wpisów dodawanych rzekomo przez jedną osobę. Mówię tutaj o zarzutach, że ja i @HQ150 to ta sama osoba.

Poniżej załączam zdjęcie na którym widać plamę obok loga philipsa.
Jak i inne zdjęcia z plamą również odnośnie pierwszej naprawy którą serwis zakwalifikował jako kurz i taką też ekspertyze wystawił.
 

Attachments

  • IMG_20180529_151202.jpg
    IMG_20180529_151202.jpg
    288,8 KB · Wyś: 47
  • IMG3.jpg
    IMG3.jpg
    77,5 KB · Wyś: 42
  • IMG1.jpg
    IMG1.jpg
    210 KB · Wyś: 44
  • IMG4.jpg
    IMG4.jpg
    126,8 KB · Wyś: 45
  • IMG2.jpg
    IMG2.jpg
    80,3 KB · Wyś: 43
  • IMG924.jpg
    IMG924.jpg
    775,2 KB · Wyś: 40

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz sklerozę ???
"Nie zareaguje bo to ta sama banda, strzelają do tej samej bramki."
Normalnie dostałbyś Bana bez ostrzeżenia.

To nie jest trudne podać nr zlecenia jeśli przykryłeś kartką.
Szef serwisu centralnego Philipsa obiecał załatwienie sprawy od ręki.
Skoro nie podajesz numeru starego zlecenia, to znaczy nie chcesz ani naprawy, ani wymiany, ani nowego telewizora bez wad ?

Jak dla mnie to nie zrozumiałe podejście.
Zapytajmy innych ?
O co chodzi ?

Nie musisz angażować żony, ani siebie - od tego są specjalistyczne służby - nazywają się serwis.

Wystarczy, że podasz nr zlecenia starego i problem rozwiązany.
Więc w czym problem ?
Podaj datę z tego zgłoszenia - to też wystarczy.

PS Nie jestem Administratorem i nie mam dostępu do danych.
 
Ostatnia edycja:

DzaceQ

Banned
W moim odczuciu banda to grupa ludzi trzymająca jedną stronę, nie rozumiem gdzie jest tutaj coś obraźliwego?
Sklerozy nie mam ale pisze jasno i wyraźnie od początku tej sprawy, że pod żadnym pozorem nie zgłoszę normalnej reklamacji do producenta czytaj gwarancji tylko skorzystam z przysługującego mi prawa rękojmi tj odpowiedzialności sprzedawcy (art. 560 § 1 oraz art. 561 § 1 Kodeksu cywilnego) tym samym stroną w sprawie nie jesteś Ty ani Philips tylko sklep w jakim dokonałem zakupu i tak chcę to załatwić z Twoją pomocą czy też bez. Nie po to za pierwszym razem korzystałem z tego prawa by teraz skorzystać z gwarancji było by to głupotą. W związku z powyższym nie skorzystam ze specjalnej służby tylko pofatyguje się osobiście do sklepu z pismem, a wówczas może przyjechać po TV kto chce.
Myślę, że na tą chwilę jest wszystko jasne.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli nie widzisz w tym nic obraźliwego to za bandę dostajesz "trochę wolnego".
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Amen tyle w temacie.
Ataszek czy zrobiłeś aktualizacje i czy tv nie gubi mostka HUE po dłuższej bezczynności?

Nie robiłem aktualizacji bo wszytko działa dobrze wiec nie.pomogę w temacie.


Sprawa z Dazeq bardzo dziwna - komu się chce niech przeczyta wszystkie posty.
Dla mnie sprawa zakonczona i nie ma sensu drążyć dalej tego tematu.
 

szybal

Banned
W najgorszym wypadku spróbuje wrócić do poprzedniego Softu jak się uda.
Jeszcze
w poniedziałek mam dzwonić
do Fachowca od Kikiego .
Nie mogę dojść o co chodzi . A było tak pięknie
:)
 
Do góry