360 i HDTV - porada potrzebna;)

Ukyo

New member
Witam.
Jestem tu nowy i troche zielony jezeli chodzi o hd, wiec licze na wasza pomoc ;). Na kupno 360 nastawialem sie juz od jakiegos czasu, ale dopiero polska premiera maszynki od M$ sprawila ze postanowilem postawic ich sprzet w moim pokoju. Kilka dni temu udalem sie z kumplem do poznanskiego Media Markt celem obadania sprzetu. Stand z 360 posiadal grywalne dema DOA4 i PGR3. Nie bede ukrywal ze bylem dosc mocno podjarany faktem, ze oto w koncu zagram na oslawionym sprzecie nowej generacji w prawie pelnym HD. Jakie bylo moje (i kumpla) zdziwienie, kiedy zobaczylismy obraz w DOA4 - zabki na wszystkich krawedziach (glownie na wlosach podczas wyboru zawodnika), rozmazane tektury na podlozu i straszne jaskrawe, zeby nie powiedziec oczojebne kolorki. Podobnie bylo z PGR3 - wszystko jakies takie rozmazane plus doczytujace sie tekstury w oddali. Odeszlismy zniesmaczeni a ja zaczlem sie zastanawiac czy cos jest nie tak z tym HDTV, czy tez moze swiat jest slepy. I teraz taka podwojna prosba, glownie do osob posiadajacych omawiana konsole i te gry - czy na LCD te gry wygladaja rzeczywiscie tak slabo, czy tez moze byla to wina a) slabego panelu b) niedostrojonego panelu c) kij jeden wie. I jezeli mozecie, to napiszcie czy warto ladowac sie w HDTV Samsung 32 LE-32S71B. Tzn czy jakosc obrazu jest bardzo dobra, czy nie ma smuzenia i czy generalnie nadaje sie ten tv do xbox'a 360.Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam
 

zibil79

Member
Witam