LCD pod Xboxa360

waral

New member
Witam!
Przeglądałem forum i nie zauważyłem tematu, który pasował by do mojego problemu:) a konkretnie do jego specyfiki, gdyż chodzi mi o kupno dobrego TV LCD m.in. pod Xboxa 360, do 2000zł. Chodzi mi o rozmiar między 19'' a 23''. Oczywiście logiczne jest, że im większy tym lepiej x). Zainteresował mnie Samsung LE23R32B http://www.rtvmedia.pl/sklep,998,,,0...,358529,0.html i Samsung LE19R71B http://www.hoopla.pl/product_info.p...lewizory_LCD,_Plazmowe,_CRT/Samsung_LE19R71B/. Zdaję sobie sprawę, że to nie najwyższej klasy TV, ale cenowo interesują mnie LCD, które oscylują poniżej 2000zł jak napisałem powyżej. Proszę o pisanie jego wad jak i zalet, bo jestem nieco zielony w kwestii telewizorów. I mam jeszcze parę pytań od nośnie tych Samsungów i nie tylko:
1.Czy będą dobre dla Xboxa 360 w kwestii potrzebnych złącz itp. i rozdzielczości?
2.Czy w ciągu około pół roku (bo za tyle mniej więcej chce kupić TV) ceny LCD wogóle się obniżą, a jak tak to o ile?
3.Czy macie jakieś inne propozycje telewizorów w podobnej cenie i o podobnych parametrach?

Z góry thx za odpowiedź:) Pozdrawiam!
 

marcin0903

New member
ad. 1
Tak, będą dobre, ale nie będzie nic nadzwyczajnego. (Wiadomo za taką cene)
ad. 2
Ceny TV zawsze spadają ale nie powiem ile one spadną...
Proponuję wziąć tego Samsunga 19", ze względu, że jest to b. db. TV w swojej klasie, czyli wśród 19" TV! :) A ten 23" to taki średniak w swojej klasie, że tak isę wyrażę
 

waral

New member
Wielkie dzieki, pewnie sie do twoich rad zastosuje:) Hmm a co do 19'' to wydaje mi sie jak ogladalem w MM, ze nie ma on zlacza HD(tzn tych niebieskich i zielonych zlacz bo takie sa chyba do hd av)...chyba ze ma VGA zamiast tego. Prosze moglbys mi to wytlumaczyc? :) Aha i jeszcze jedno. Napisales ze ten r32 23'' to sredniak:) a jakbym sie spytal jak on sie ma do 23'' r71? czyli jakie sa miedzy nimi roznice? Bo wiesz zawsze bym wolal 23'' niz 19'' bo to wieksze :D
 

PROGRESYWNY

New member