xbox360 live przez komputer

heniek1410

New member
chciałbym połączyć xboxa do internetu przezkomputer. przepraszam za tak dość długi wywód ale jestem całkowiciezielony w zakresie sieci komputerowych i starałem się opisać wszystkodokładnie coby ułatwić rozpoznanie sytuacji
icon_biggrin.gif


mam internet radiowy, kabel idzie do karty pci którą dostałem przyinstalacji internetu. Dzisiaj kupilem kartę sieciową w celu podłączeniado niej xboxa. Kartę zamontowałem sobie w kompie zainstalowała siępraktycznie sama (winXP). I tu zaczynają się jaja
icon_rolleyes.gif


Ustawiłem we właściwościach karty

IP 192.168.0.1
maska 255.255.255.0

Następnie dałem "Konfiguruj siec w domu lub w malej firmie" (jest takiecos do kliknięcia po lewej stronie). Otworzył się kreator tworzeniasieci czy cos takiego niestety po zakonczeniu pracy kreatorpoinformował mnie, operacja się nie udała. Nie zważając jednak na nicustawiłem ręcznie właściwości tak jak napisałem wcześniej i włączyłem wxboxie test połączenia z internetem.
Konsoli ustawiłem

IP 192.168.0.5
maska 255.255.255.0

niestety sprawdzanie IP skonczylo się niepowodzeniem
icon_sad.gif
ustawilem więc w xboxie bramkę domyślną na 192.168.0.1
wtedy test IP address był przechodzony pomyślnie, ale błąd pojawia sięprzy DNS. DNS było nieuzupełnione i konsola informowala ze jest failedwięc wpisałem jej ustawienia DNS takie same jak mam na karcie dostępudo internetu, ale błąd dalej jest.

Nie mam pojęcia jak to ustawić, nie wiem gdzie może być błąd, nic nie wiem
icon_confused.gif


Wszelkie sugestie zostaną uwzględnione. Mam stałe IP i Windows XP bez service pack'ow (nie moge ich zainstalowac)
 

mass[pl]

New member
Napisze Ci jak ja to robie... bez zadnego wpisywania ip itd.....

wyczysc wszystko co ustawiales na domyslne tak jak bylo - tak na wszelki wypadek:)

Wchodzimy do Moje miejsca sieciowe / wyswietl polaczenia sieciowe//

i teraz na polaczeniu ktorym sie laczysz z internetem prawy przycisk myszy / wlasciwosci