Samsung SP 43L3 HX(DLP 46'') vs Panasonic PA50

chloratum

New member
mam pytanka:czy warto kupic ww. samsunga za 4590 zl(media markt)???czy to dobra cena? sprawdzałem na internetowej porównywarce cen to taki samsung kosztuje ponad 9000zl.czym moze być spowodowana taka obniżka ceny(jak myślicie?).Jak ten samsung sie sprawuje-tzn.jaka jest jego żywotność(czy tak samo krótka jak w KDFów ?)czy też po 2 latach trzeba bedzie wymienić jakąś lampę(nie znam się na tym zbyt dobrze...).Czy jest to lepszy sprzęt niż Panasonic PA 50 42''???Z góry dziękuję za odpowiedzi...
 

maszek

New member
Bez reklam
PA50 to dobra plazma. Obniżka cen dotyczy najczęściej telewizorów nie przystosowanych do standardu wysokiej rozdzielczości (HD Ready).
"Żywotność" plazm to średnio ok 60 tys. godzin pracy.
 

deoc

New member
Coz moge powiedziec... ja juz sie prawie zdecydowalem na wlasnie ta plazme Panasonica... ogladalem ja w sklepach - wlasciwie to sprzedawcy juz mnie znaja :) A co do DLP w ogladalem jakiegos Sony za 7999 (nie 3LCD) - obraz super... tylko cena.. no i zywotnosc... a plazma jak sie ja lekko podkreci to ma naprawde super kolory... i taki "miekki" obraz, bo to co widac na LCD to narazie nie zachwyca (chyba ze HDTV) ale i to wyglada na plazmie super :)

Tylko niech mi ktos odpowie co bedzie jak puszcze taki obraz na plazme (HDTV) polepszy mi sie jakosc?? I jak to podlaczyc do PA50
 

maszek

New member
Bez reklam
Poczekaj na koniec kwietnia na ofertę nowych PV60. Panasonic w Polsce oferuje dopiero modele PA60 a PA50 już wylądowała w archiwum portalu Panasa.
 

chloratum

New member
maszek napisał:
PA50 to dobra plazma. Obniżka cen dotyczy najczęściej telewizorów nie przystosowanych do standardu wysokiej rozdzielczości (HD Ready).
"Żywotność" plazm to średnio ok 60 tys. godzin pracy.
Ok,a jaka jest żywotność tego samsunga???
 

deoc

New member