Ciemniejszy KDF-A11E50e

kenfollet

New member
Witam.
Byłem zmuszony wezwać serwis do mojej Bravi. Telewizor jak popracuje kilka (3 - 4 godziny) zaczyna się wzbudzać. Dźwięk bardzo podobny do tego jak np. kabel euro jest nie do końca włożony. Takie brzęczenie jak czasem komputery robią. Wystarczy podejść i dosłownie minimalnie dotknąć telewizora i znowu cisza. Na 2 minuty, godzinę, tydzień... róznie.
Nie wiedziałem co z tym zrobić więc wezwałem serwis.
Telewizor ma już 2,5 roku (jest jeszcze na przedłużonej gwarancji)
I tu moje pytanie. Czy skarżyć się serwisantowi na za ciemny obraz czy to normalne po tym okresie użytkowania? Dodam, że obraz robi się już nieprzyjemny szczególnie jak się ogląda jakiś ciemny film, np. horror:]
Nie wiem czy to możliwe, żeby tak szybko lampa już nie domagała. Czy takie coś może być objęte gwarancją?
Nie wiem ile lampa ma prześwieconych godzin bo nie potrafię włączyć menu serwisowego.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
korzystaj z serwisu i to koniecznie. Sprawdź ilość przepracowanych godzin. Bo te wcześniejsze miały nawet 6.000 godzin pracy do wymiany lampy. Co zgadzałoby się przy Twoim użytkowaniu.
Jesli coś jest nie tak z pracą to atakuj mocno .
Wygląda też że chłodzenie szwankuje. Śpiesz się i korzystaj póki masz gwarancję.
 

kenfollet

New member
Udało mi się wejść do tego menu serwisowego. Wprowadzałem złą kombinację wlawiszy przez to mi nie wchodziło. Spotkało mnie gigantyczne zaskoczenie.
Przepisze parametry: LE4B v7.27 NVM v21
Factory data: mam same 0
WORKING TIME 157:49
I tu moje zaskoczenie. Jak ten telewizor ma przeświecone 158 godzin to licznik chyba już wali drugie koło. Telewizor idzie minimum 4 h na dobę. Absolutne minimum! Mam go ponad dwa lata czyli jakieś 700 dni. Co jest grane?
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
trzymam się swojej opinii. Goń do serwisu . Poproś też niech wezmą ze soba lampę - sam zobaczysz czy żywot Twojej lampy dobiegł końca.
 

kenfollet

New member
Na forum widzę sporo inforamcji, że lampa nie jest objęta żadną gwarancją. To chyba nie możliwe.
Wydaje mi się, że z lampą jest jak z oponami w samochodzie. Zużywają się, coraz gorzej trzymają na zakrętach ale zanim osiągniemy minimalną wartość bieżnika utrata jakości powinna być niewielka. Jeżeli natomiast opony nam się zużyją po 3 tysiącach killometrów to znaczy, że coś było z nimi nie tak....
Skoro dopłacałem prawie 300 zł za przedłużenie gwarancji naprawdę się zdenerwuję jak się dowiem, że lampa nie jest objęta żadną gwarancją:[
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie martw się , sprawdź na licznik - policz swoje ilości średnie godzin i walcz z serwisem.
 
Do góry