SONY KDF-E42A11E najlepsze ustawienia

mundek111

New member
Witam mam ytanie jestem posiadaczem w/w tv ustawiłem go wg instrukcji czyli w zasadzie dwa kabelki i ustawiania, sygnał mam z kablówki vectra dodam jeszcze do tego że w temacie jestem laikiem i chciałbym się dowiedziec jak najlepiej podłanczac go aby obraz był najlepszy nie posiadam jeszcze dvd poniewaz tez zastanawiam sie jakie kupić aby wykorzystac max możliwości tego tv. Prosze bardzo o pomoc jak go najlepiej podłanczać jaki dvd kupic aby max wykorzystac możliwośc tv. Prosze o pomoc
 

remigiusz

Member
jeśli chodzi o podłączenie kablówki, to i tak nie masz wielkiego wyboru, natomiast dvd kup koniecznie z hdmi i skalerem do 1080p - ja mam pioneera 696 i uważam, że w tej klasie cenowej to dobry zakup
 

NIUNIAS

New member
Remigiusz,dobrze poradziles co do DVD,takie ze skalerem do 1080p warto kupic ale w przypadku mundka111 nie jest konieczne.
KDF nie obsluguje 1080p tylko maksymalnie 1080i,wiec DVD Player badz Recorder ktory skaluje max do 1080i tez bedzie ok.
Mundek111,musisz jednak wiedziec ze optymalnej jakosci obrazu nie uzyskasz z zadnego DVD i niewazne czy skaluje do 1080i czy nawet do 1080p.Twoj KDF to calkiem niezly sprzecik HD ready,zainwestuj wiec w prawdziwy Player HD to wtedy zobaczysz to na co czekasz.
Blu-ray i HD-DVD Playery sa jeszcze zbyt drogie ale moze ktoras z Konsol(Xbox 360 z napedem HD-DVD lub Playstation 3 z napedem Blu-ray)?
Obraz z Playera HD jest naprawde super na tym Tylnoprojektowcu.
Sam mialem tego KDFa tyle tylko ze w wersji 50 cali,wiec wiem co mowie.

Pozdrawiam
Robert


____________________________________

SONY KDS-55A2000, PLAYSTATION 3, PACE DS 810KP, nBOX HDTV, SONY STR-DG 510, JENSEN ACCURA 5.1 A
 

arsenal

Moderator
VIP
mundek111 napisał: