JVC HD S8U - 1920x1080 HD-ILA !exclusive info! HD-58S8U, HD-65S8U, HD-70F80U

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
hdila1080p_6.jpg

Praktycznie co miesiąc jakiś serwis internetowy podaje informacje o nadchodzącej technologii, która zniszczy, zabije, ..., (im mocniejsze słowo tym ciekawiej) LCD i plazmy. Jak widać mają się one bardzo dobrze i nadal firmy inwestują w ich rozwój. Nikt jednak w swoich bardzo krzykliwych przemyśleniach nie chce zabijać rzutników czy odbiorników tylnoprojekcyjnych, a te tak jak inne technologie rozwijają się i to całkiem nieźle.

Miłośnicy tylnej projekcji, zanim to przeczytacie to zapnijcie pasy, przystrzyżcie paznokcie i zawiążcie sznurówki, ponieważ nadchodzi seria JVC HD S8U.

Telewizory FullHD z linni HD-ILA o grubości 29,5 cm!!! Co dostaniemy w połowie tego roku?

1080 P
Ramka 1 cm
grubość 29,5 cm
2x HDMI
Nowy system DynaPix HD Plus
6 trybów wyświetlania
MaxxBass(r)
1 tuner PAP
3d Cinema sound

To tylko niektóre zalety tego TV, a wszystko to w wielkościach: 58" 65" 70".

Jeżeli dla kogoś to nic nadzwyczajnego, bo rzeczywiście poza atrakcyją grubością tego modelu nie wiadomo co może nas czekać, ale tutaj uwaga: tę serię będzie można wieszać na ścianie.

Jakość obrazu bez konfrontowania jej z konkurencją robi duże wrażenie, cieniutka ramka nie daje wątpliwości gdzie mamy patrzeć, a wysokiej klasy dźwięk dopełnia całości.

Krzaczki zamiast literek nie pozwoliły na lepsze poznanie menu telewizora wyświetlanego zapewne po Japońsku.

Miejmy nadzieję, iż polski dystrybutor nie spóźni się z premierą a cena, która w tej chwili szacowana jest na ok.12.999 zł za 58" model jeszcze trochę stopnieje.

hdila1080p_1.jpg


hdila1080p_2.jpg


hdila1080p_3.jpg


hdila1080p_4.jpg


hdila1080p_5.jpg
 

jawor1985

New member
Witam Wszystkich

Pierszy raz udzielam sie na tym forum .Jestem zainteresowany kupnem TV Full HD i po przeczytaniu tego postu narodzilo sie kilka pytania moze komus uda sie odpowiedziec...

1.Czy jest juz znana dokladna data pojawienia sie nowych telewizorow projekcyjnych JVC i czy cena faktycznie bedzie wynosila ok 13k
2.Czy bedzie jakas duza przepasc jakosciowa pomiedzy w/w TV a obecnym Sony KDSa2000 poniewaz rozwazam jego kupno i nie wiem czy warto czekac na JVC czy nie .Po przeczytaniu tematu dotyczacego TV projekcyjknego sony tu i na konkurencyjnym forum bylem zdecydowany na jego zakup niestety teraz jestem rozdarty:(

Z gory dziekuje
pozdrawiam
jawor1985
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Przyznam bardzo ciekawy model, jednak wg mnie do Polski to jeszcze długo nie trafi, o ile zadebiutuje w odpowiednim terminie, i ta kasa ...
 

scott

New member
Widać z tego że jedynym słusznym rozwiązaniem (ale strasznie niewygodnym) jest czekać, zadawalając się chwilowo czymkolwiek.

Ten szaleńczy pęd rozwoju technologii powoduje zawrót głowy (w pozytywnym znaczeniu) ale i frustrację - oto kiedy już stać cię na najnowszy co dopiero model, już dochodzą cię słuchy o jeszcze nowszym, na który wystarczy zaczekać kolejne trzy-cztery, no, góra 5 miesięcy : )))
I tak od półrocza do półrocza...

Jedno jest pewne. Najbardziej zyskują ci, którzy znają i stosują bardzo starą zasadę poprzestawania na tym co się ma.

Skoro już o laserowym napędzie tylnej projekcji mowa, wygląda na to że tylko czekać jak nastaną projektory ekranowe, które zamiast niewygodnych lamp mają źródło laserowe, zamykając jeden rozdział a otwierając kolejny...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To modele HD 58S8U, HD 65 S8 u,HD- 70F80 U

witam
telewizor ten jek widać wisi na scianie / na jednym ze zdjęc/
Wszystkie zdjęcia /filmy/ szły z IO Data . Natomiast podłączony Bluray pokazał jakość szokujacą .
Ceny bedą dobre. Oby telewizory były na czas.
Bo wygląd równie rewelacyjny jak ich jakość.
Mozesz zdjęcia pokazać na AV Forum - bo jeszcze niewiele ludzi na świecie oglądało te nowe modele. Niech też się ucieszą
pozdrawiam
 

szorko

New member
Kiedy wreszcie będą ?

Czy ktoś ma informacje kiedy w/w telewizory wreszcie będą w sprzedaży, a nie tylko w zapowiedziach ? Czemu firma JVC tak po macoszemu traktuje rynek europejski , o polskim nie wspominając ? Pozdrawiam.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Okazuje się że wcześnij niż zapowiadano mają wjechać nowe modele HD Ila JVC które można wieszać na ścianie.
8d62123213dc768amed.jpg


interesujace będzie w jakie cenie dostepne będą modele 58, 65 i 70".
Ciekawa jaka będzie odpowiedź w kraju ?
feab5b692ff2ca26med.jpg


jakość przy duzych ekranach robi wrazenie na każdym . tym bardziej ze
jakość sygnałów jest coraz lepsza

49a60cbee6ec34famed.jpg


Teraz czekamy na ceny ...............
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Szkolenie LCD kontra DLP

Wstęp
Dziedzina telewizji cyfrowej rozszerza się coraz bardziej, a najbardziej godne uwagi starcie ma miejsce pomiędzy rynkiem "DLP" i "LCD". Obydwie technologie przetwarzania obrazu oferują unikalne zalety i wady, wskutek czego trudno jest wskazać zdecydowanego zwycięzcę w dziedzinie projektorów. My, w TVAuthority poświęcamy się przedstawieniu naszym czytelnikom najnowszych osiągnięć technicznych i powiększeniu ich wiedzy tak, aby mogli ocenić, czy lepszym wyborem będzie DLP czy też LCD.
cid:002f01c793bd$dcd05010$0301a8c0@tomiego
DLP
DLP ( Digital Light Processing - cyfrowe przetwarzanie światła) jest opatentowaną techniką stworzoną przez Texas Instruments, w której wykorzystuje się powierzchnię odbijającą do utworzenia obrazu. Układ DLP składa się z tysięcy miniaturowych luster, z których każde odpowiada pojedynczemu pikselowi. Lustra w układzie DLP poruszają się tam i z powrotem tak, że światło lampy może być kierowane do obiektywu albo od obiektywu w celu usunięcia obrazu. W celu utworzenia obrazu barwnego w układzie znajduje się koło, składające się z filtrów czerwonego, zielonego, niebieskiego i czasami białego. Ponieważ koło to wiruje i maleńkie lusterka poruszają się, powstają różne odcienie kolorów, co tworzy obraz na ekranie oglądanym przez użytkownika.
cid:002f01c793bd$dcd05010$0301a8c0@tomiego
LCD
LCD ( liquid crystal display – wyświetlacz ciekłokrystaliczny) jest techniką projekcji obrazu polegającą na przepuszczaniu światła przez trzy szklane panele LCD. Istnieją zwykle trzy szklane panele LCD, które zawierają kolory RGB ( RED, Green, Blue - czerwony, zielony, niebieski) i przepuszczają one światło przez każdy piksel bądź też nie przepuszczają go. Natężenie światła reguluje się w każdym kolorowym panelu LCD, a następnie obraz jest rzutowany na ekran.
cid:002f01c793bd$dcd05010$0301a8c0@tomiego
DLP & LCD Porównanie
Najbardziej powszechną wadą technologii DLP jest „efekt tęczy” ["Rainbow Effect"], co do którego część widzów twierdzi, iż dostrzega go kiedy obraz ma jasne linie na ciemnym tle. To przelotne zjawisko „efektu tęczy” ["Rainbow Effect"] występuje z powodu szybko zmieniających się obrazów na ekranie i okazjonalnie oko ludzkie może dostrzegać zakłócenia, lecz zjawisko to znika gdy tylko zdamy sobie sprawę z jego obecności. Warto wiedzieć, że wielu ludzi nie zauważy nawet tej wady technologii, lecz co ważniejsze, ulepszenia w istniejącej technologii DLP utrudniły jeszcze bardziej wykrycie tej niedoskonałości. Pierwsza generacja projektorów DLP posiadała koło barwne, które obracało się sześćdziesiąt razy na sekundę, co można określić jako 60Hz albo 3600 obr/min. Tak więc, przy jednym czerwonym, zielonym i niebieskim segmencie w kole, aktualizacja każdego koloru zachodziła 60 razy na sekundę. Tę podstawową prędkość obrotową 60Hz w urządzeniach pierwszej generacji określa się także mianem prędkości obrotowej „1x”. Obecnie wiele projektorów DLP konstruowanych z przeznaczeniem na rynek teatru domowego w znacznym stopniu redukuje zakłócenia poprzez wbudowanie sześciosegmentowego koła barwnego, które posiada dwa ciągi segmentów czerwonych, zielonych i niebieskich. To koło wciąż wiruje z częstotliwością 120Hz albo 7200 obr/min, ponieważ jednak czerwony, zielony i niebieski są odświeżane dwukrotnie w trakcie każdego obrotu a nie jednokrotnie jak dotychczas, w przemyśle określa się to jako prędkość obrotową 4x.
Najpowszechniejszą wadą technologii LCD jest „efekt sita” ["Screen Door Effect"], który powoduje, że obraz jest rozbity na wyraźne punkty. Technologia DLP wykazuje wyraźną przewagę LCD w zakresie ograniczania tego zjawiska, ponieważ piksele znajdują się o wiele bliżej siebie i tworzą czystszy obraz.
cid:002f01c793bd$dcd05010$0301a8c0@tomiego

Porównania dodatkowe
· Urządzenia LCD mają zwykle lepsze nasycenie barw niż DLP
· Urządzenia LCD mogą mieć uszkodzone piksele, które mogą tworzyć małe martwe plamki na ekranie
· Urządzenia DLP mogą odtwarzać obrazy o większym kontraście z głębszymi poziomami czerni w porównaniu z ekranami LCD
· Urządzenia LCD dążą do generowania ostrzejszego obrazu, lecz powyższy „efekt sita” ["Screen Door Effect"] może stwarzać zauważalne problemy
· Urządzenia DLP mają zwykle mniejszą masę, ponieważ zawierają mniejszą liczbę części składowych
· I wreszcie ostatnim lecz znaczącym zagadnieniem jest trwałość, ponieważ najważniejszym pytaniem, jakie sobie zadaję przy zakupie DLP albo LCD jest: jak długo będzie ono działać? Powszechnie sądzi się, że urządzenia DLP będą trwalsze, lecz najbardziej problematyczną sprawą są uszkodzenia lampy, których usunięcie kosztuje obecnie około 400 dolarów. Większość producentów gwarantuje działanie swych lamp przez określony czas, lecz po terminie gwarancji to już problem użytkownika. Choć problemy z lampą mogą występować, piękną sprawą w technologii DLP jest to, że działa ona wykorzystując światło i lustra tak, że jakość obrazu nie ulega pogorszeniu wraz z upływem czasu.
Wniosek
Obydwie przedstawione technologie, DLP i LCD, mają swoje mocne strony i to właśnie postrzeganie przez użytkownika będzie decydującym czynnikiem. Technologia DLP w dalszym ciągu pozostaje naszym najbardziej popularnym wyrobem, lecz my w TVAuthority wierzymy, że użytkownicy będą zaskoczeni znakomitymi parametrami obydwu tych technologii.
Autor David Katzmaier
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
CD. - bardzo ważne informacje

Od kiedy ludzie zaczęli oglądać telewizję, telewizory musiały konkurować ze światłem pochodzącym z okien lub lamp. Ilość światła w pomieszczeniu ma bardziej bezpośredni wpływ na sposób postrzegania obrazu niż każdy inny czynnik z tego prostego powodu, że telewizory także generują światło. Jeżeli właściwie wyregulujesz swój telewizor i będziesz oglądać program TV w ciemnym pokoju, zobaczysz najlepszy z możliwych obrazów. Lecz gdy tylko zapalisz światła albo odsłonisz zasłony, obraz stanie się ciemniejszy i zobaczysz o wiele mniej z tego, co dzieje się na ekranie.
Obecnie produkowane telewizory z tylną projekcją (RPTV) oparte na technologii pikselowej - plazmowe, LCD, DLP (Digital Light Processing[1]), oraz LCoS (liquid crystal on silicon[2]) (RPTVs) są o wiele jaśniejsze od swych kineskopowych poprzedników. A najjaśniejszymi z jasnych są modele HD-ILA JVC — modele o wysokiej rozdzielczości,, w których zastosowano firmową technologię Direct-drive Image Light Amplifier, będącą odmianą technologii LCoS. 61-calowy telewizor HD-61Z886 nie jest wyjątkiem: to prawdziwa latarnia morska, emitująca więcej światła niż każdy inny RPTV, który miałem okazję wypróbować. Więcej jasności oznacza, że obraz zachowuje swą siłę oddziaływania w dobrze oświetlonych pomieszczeniach. Z drugiej zaś strony, oglądanie telewizji przy przyciemnionym świetle — wciąż najlepszy sposób aby docenić HDTV i DVD — może na dłuższą metę spowodować zmęczenie oczu, jeżeli jaskrawość jest wyregulowana zbyt mocno.
HD-61Z886 reprezentuje drugą generację telewizorów D-ILA z tylną projekcją produkcji JVC. W styczniu przyjrzeliśmy się pierwszemu modelowi firmy- HD-52Z575. JVC zastosowała nowy układ przetwarzający w tym modelu, lecz wykorzystała zasadniczo ten sam układ świetlny i układ wyświetlający 1,280 x 720 pikseli. (Telewizory RPTV z nowym chipem 1080p D-ILA spodziewane są od JVC jesienią tego roku.) D-ILA różni się od typowego LCD tym, że światło z lampy projekcyjnej odbija się od warstwy ciekłych kryształów na chipie zamiast przechodzenia przez chip. JVC ocenia, że trwałość lampy wyniesie 6 000 godzin (lampę wymienia użytkownik, a kosztuje ona 250 USD).
Szara plastykowa obudowa pilota zdalnego sterowania przeładowane oznakowania nie wywołają rozmowy przy kawie. I choć podobało mi się zróżnicowanie przycisków, pełne podświetlenie, i ogólna wielkość, w codziennym użytkowaniu można stwierdzić kilka denerwujących cech. Przykładowo, JVC zrezygnowała z przycisków bezpośredniego wprowadzania, jakie znajdowały się na poprzednim pilocie — obecnie trzeba wywoływać menu ekranowe co oznacza, że przełączanie wejść zajmuje kilka długich sekund. Trzy rodzaje formatów dostępne są w przypadku źródeł HD, zas cztery w przypadku źródeł o standardowej rozdzielczości.
Tuner HDTV i karta kablowa - CableCARD – stanowią nowość w tym modelu, umożliwiając korzystanie z cyfrowych programów satelitarnych i cyfrowych kanałów TV kablowej bez dodatkowych urządzeń zewnętrznych. Jeżeli mówimy o tunerze cyfrowym JVC, to spisywał się dobrze, wybierając i utrzymując więcej stacji niż tuner naszego odbiornika satelitarnego Dish 921.
USTAWIANIE - Telewizor JVC dysponuje pełną gamą wejść, włączając dwa wejścia FireWire (a.k.a. i.Link) dla urządzeń takich jak np. firmowe magnetowidy D-VHS. Wykonałem kilka nagrań cyfrowych HDTV używając magnetowidu D-VHS (deck) i interfejs FireWire działał doskonale. Odlotową zaletą tego ustawienia jest to, że deck może nagrywać za pośrednictwem tunera TV podczas gdy oglądamy coś innego z innego wejścia.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Rzut oka na technologię wyświetlaczy LCoS, Część D: porównanie z wyświetlaczami (ekranami) CRT, LCD, plazmowymi i DLP - autor Dr. Raymond M. Soneira
Wprowadzenie
Niniejszy artykuł jest ostatnim z serii czterech artykułów zajmujących się technologią ciekłych kryształów na krzemie, LCoS, względnie nową i tajemniczą technologią wyświetlaczy, która obecnie wchodzi w wielkim stylu na rynek HDTV. Tu, w części D, zaczniemy od ogólnej oceny technologii LCoS, a następnie dokonamy szczegółowego porównania parametrów technicznych wszystkich głównych technologii wyświetlaczy: CRT, LCD, plazmowych, DLP, oraz LCoS. Zakończymy omówieniem najbardziej ekscytujących nowych osiągnięć w technologii wyświetlaczy, które będą tematem przyszłych artykułów w niniejszej serii.
Jeżeli przeczytałeś Część A, wówczas możesz pominąć to wprowadzenie. Już w chwili obecnej, LCoS zapewnia najwyższe rozdzielczości, najwyższą rozpiętość kontrastu ze wszystkich technologii poza CRT, oraz najbardziej pozbawione zakłóceń obrazy ze wszystkich technologii wyświetlaczy. Dla osób, które są czułe na migotanie obrazu i zmęczenie oczu, LCoS działa z najwyższymi częstotliwościami odświeżania (120 Hz) aby uzyskiwać najłagodniejsze, pozbawione migotania obrazy. Niniejsza seria artykułów stanowi dogłębną analizę technologii LCoS oraz pięciu urządzeń LCoS HDTV, z których wszystkie poza jednym są prototypami, a to w celu rzucenia światła na te rozwijającą się technologię.
W Części A rozpoczęliśmy od opisu urządzeń LCoS HDTV, które przebadaliśmy, a następnie przedstawiliśmy w zarysie technologię LCoS. W Części B kontynuowaliśmy dyskusję na temat techniki prób, a następnie dokonaliśmy szczegółowej analizy fotometrii i kolorymetrii przedmiotowych urządzeń, co daje ocenę ilościową ich dokładności kolorów i skali szarości. W Części C zaczęliśmy od odkrywczej analizy układu testowego, po której następuje opis szeroko zakrojonych badań Jury oraz podaliśmy indywidualne oceny dla każdego urządzenia, włączając oceny i komentarze Jury. Tu, w Części D, rozpoczniemy od ogólnej oceny technologii LCoS, a następnie dokonamy szczegółowego porównania parametrów technicznych wszystkich głównych technologii wyświetlaczy: CRT, LCD, plazmowych, DLP oraz LCoS, a zakończymy omówieniem najbardziej ekscytujących nowych osiągnięć w technologii wyświetlaczy, które będą tematem przyszłych artykułów w niniejszej serii.
Prosimy zauważyć, że artykuły te są najnowszymi z serii przeglądowych artykułów na temat wyświetlaczy, które obejmowały technologię wyświetlaczy CRT, LCD, plazmowych i DLP. Tematy pierwotnej serii to: Część I: Główne parametry, Część II: Wierność skali szarości i kolorów, Część III: Zakłócenia obrazu i jakość obrazu, oraz Część IV: Ocena technologii wyświetlaczy. Wersje online tych wcześniejszych artykułów są dostępne na stronie www.displaymate.com. Część D będzie w dużym stopniu czerpać z całej 7-częściowej serii.

Ocena technologii LcoS
Pierwsza generacja telewizorów LCoS HDTV z tylną projekcją robi wielkie wrażenie, wchodząc na rynek na wysokiej pozycji w zakresie ogólnej jakości obrazu i klatki. Przedstawiamy podsumowanie najważniejszych cech charakterystycznych technologii LCoS w oparciu o pomiary, analizę dyskusję w częściach A do C:
• LCoS jest technologią wyświetlania opartą na zasadzie odbicia, która generuje bardzo jasne obrazy o wysokiej rozdzielczości, co ma zasadnicze znaczenie dla ekranów o wysokiej rozdzielczości (teatr domowy i kino cyfrowe) a także dla oglądania obrazów w jasnym świetle otoczenia.
• Rzeczywista rozpiętość 4000:1, najwyższa wzorcowana rozpiętość kontrastu ze wszystkich technologii wyświetlania poza CRT co oznacza, że LCoS generuje bardzo głęboką czerń. Stała przysłona może jeszcze bardziej zwiększyć rozpiętość kontrastu, o 50 do 100% albo więcej. Należy zauważyć, że rozpiętość kontrastu podawana dla dowolnej technologii wyświetlania z przysłoną dynamiczną będzie sztucznie zawyżona ponieważ przysłona ma różne ustawienia dla najwyższych wartości jaskrawości i poziomu czerni.
• LCoS z łatwością obsługuje rozdzielczości HDTV o wartości 1920×1080, zaś technologie tę można doprowadzić do jeszcze wyższych rozdzielczości. JVC i Sony przedstawiły już projektory LcoS o rozdzielczości 4096×2160 LcoS, zaś aktualnie możliwe są 12-megapikselowe urządzenia bez potrzeby jakichkolwiek nowych osiągnięć technologicznych w tej dziedzinie.
• Pozbawione migotania obrazy, odświeżane z częstotliwością do 120 Hz. Wszystkie urządzenia sterują swoimi ekranami z częstotliwością równą podwójnej częstotliwości sygnału wejściowego, która wynosi 60 Hz w USA i 50 Hz w Europie.
• Tabele jednorodności korygują ewentualne zmiany światłości [intensity] lub gamma w obrębie danego urządzenia lub pomiędzy urządzeniami. Zapewnia to większą jednorodność kolorów i skali szarości na całym ekranie.
• Bardzo dokładne krzywe gamma, funkcje przeniesienia [Transfer Functions], oraz skala szarości z fabrycznie wbudowanymi tabelami kalibracji i wartościami pomiarów dla każdego z 255 poziomów natężenia sygnału, kompensujące ewentualne zmiany w urządzeniu. Obecnie wiele spośród kart sterujących ekranem operuje wewnętrznie na 12 bitach.
• Bardzo gładka skala szarości przypominająca CRT, pozbawiona fałszywych konturów dzięki powyższemu.
• Ciemne obrazy i ciemna skala szarości, które są gładkie i pozbawione szumu dzięki analogowemu charakterowi reakcji ciekłych kryształów.
• Żadne z badanych urządzeń nie wykazywało jakichkolwiek wad pikseli.
• Najwyższe współczynniki wypełnienia pikseli [Fill Factors] ze wszystkich istniejących obecnie technologii wyświetlania (89 do 92 procent), co generuje bardzo gładki obraz z niedostrzegalnymi przerwami pomiędzy pikselami.
• Żadnego zauważalnego pogorszenia z upływem czasu. Większość producentów Most LCoS podaje trwałość urządzeń przekraczającą 100,000 godzin.


Porównanie LCoS z konkurencyjnymi technologiami wyświetlania
Piętnaście lat temu CRT posiadał faktyczny monopol w zakresie urządzeń wyświetlających stosowanych w telewizji i w komputerach. Obecnie istnieje pół tuzina konkurujących ze sobą technologii wyświetlania. Mimo tej całej konkurencji, CRT potrafił utrzymać swa koronna pozycję jako standardu wzorcowego [Reference Standard], w stosunku do którego mierzy się wszystkie inne technologie. Są dwie przyczyny takiego stanu rzeczy: każda nowa technologia musiała naśladować dominującą technologię CRT aby zostać zaakceptowaną na rynku; po drugie zaś obraz i jakość obrazu generowanego przez najlepsze CRT była po prostu znakomita i nie do osiągnięcia przez was żadną z nowych technologii. W Faktycznie całość produkowanej treści wciąż produkuje się i optymalizuje na monitorach CRT. Tak więc, choć wszystkie nowe technologie z niezłym powodzeniem uszczknęły dla siebie kęs z całkowitego udziału CRT w rynku, technologia CRT utrzymała się w najwyższym segmencie rynku i wciąż stanowi standard wzorcowy w zakresie obrazu i jakości obrazu. Jednak to jej prowadzenie stale spada i dokonamy tu przeglądu jego statusu.
Poniżej porównujemy najnowsze rozwiązania każdej z technologii wyświetlania, w oparciu o najlepsze dostępne aktualnie urządzenia nieprofesjonalne i profesjonalne, niezależnie od ceny. Większość porównań opiera się dogłębne i wyczerpujące badania i analizę, które przeprowadziliśmy w tej 7-częściowej serii artykułów dotyczących technologii wyświetlania. Ponieważ najnowocześniejsze rozwiązania podlegają ciągłym zmianom (choć nie w takim stopniu, jak pragnęliby nam to wmówić producenci i publikowane materiały informacyjne), uwzględniliśmy także oceny i spostrzeżenia dotyczące nowszych urządzeń i pokazów wyrobów na targach.
W tabeli 1 zestawiamy i porównujemy wszystkie technologie: CRT, LCD, plazma, DLP i LCoS. Porównaliśmy technologie w 15-tu kategoriach.. Żądna z technologii nie zbliżyła się nawet do zwycięstwa we wszystkich kategoriach, lecz istnieją wyraźne trendy parametrów i osiągów. DLP pojawia się dwukrotnie: w konfiguracjach jednoukładowych, zdecydowanie najbardziej rozpowszechnionych, wykorzystujących obecnie wirujące koło barwne [spinning color wheel], oraz w konfiguracjach trzyukładowych, które obecnie spotyka się tylko w najwyższej klasy projektorach do przedniej projekcji. LCD również występuje dwukrotnie: w Direct View (odtwarzanie bezpośrednie) i Projection (projekcja). Każdy zapis stanowi ocenę opartą na skali literowej, przy czym A oznacza „doskonały”, B oznacza „dobry” a C oznacza dostateczny, z dodatkiem plusów lub minusów dla podkreślenia różnic tam, gdzie okazało się to konieczne. W niektórych zapisach podano dwa stopnie wraz ze słowem kluczowym wskazującym na źródło tej dwoistości. Każde z kryteriów objaśniono szerzej w dalszym ciągu artykułu. Wszystkie te oceny oparte są o moje własne pomiary i szczegółowe oceny. Producenci najprawdopodobniej będą kwestionować albo żądać udowodnienia niektórych z nich, lecz nie mam powiązań z ani własnych interesów w którejkolwiek technologii tak, że podane informacje są tak obiektywne, jak może być obiektywny zestaw spostrzeżeń, co czytelnik najprawdopodobniej sam stwierdzi.
 

gajos

New member
Dlaczego?
Bardzo dobrze. Zamiast bladzic na 10 roznych stronach moge przeczytac w jednym miejscu za jednym zamachem :)

*ilu polakow, tyle zdan*
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli chcesz wiedzieć dokładnie o HD ILa - koniecznie czytaj

To szczegółowe tłumaczenie zasad działania oraz porównanie przez specjalistów zarówno technologii, jak i porównanie między technologiami.
Że trochę przydługie ? No cóż - nauka kosztuje .
Na prawdę warto poczytać aby się wymądrzać na temat - warto czy nie.
 

Hawkmoon

New member
genialny pomysł z tymi postami kiki, brawooo!!!
a może tak byście na forum stworzyli oddzielny dział pt. baza wiedzy czy cóś takiego, do pisania tylko dla wybranych (czyt. ludzi odpowiedzialnych, fachowców itp.), gdzie umieszczalibyście fachowe teksy na temat nowych technologii?? To by bardzo pomogło początkującym zorientować się co w trawie piszczy, bez zadawania głupich pytań w stylu: "co jest lepsze plazma czy lcd??". A gdyby ktoś i tak zadawał takie pytania to łatwo byłoby go odesłac, do właściwego tematu.. co o tym sądzicie???
 

pmcomp

New member
Gadu, gadu,

połowa roku minęła a JVC-ów w Polsce i w Europie jak nie było tak nie ma.
Typowe dla JVC.
A fuj.

Pozdro
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Miały być lipiec -sierpień . I będą !!!.
Pierwsza partia która została już potwierdzona czeka na urealnienie cen.
Inaczej byłaby już w Polsce.
Prezes Yukawa - negocjuje ceny ponieważ wstępne były ustalane gdy Sharp 52 Full HD kosztował 16.999 , a dziś 10.500 zł

Przypominam jeszcze zdjęcia
9b9b1238e5830859med.jpg


Prezentuje się rewelacyjnie . Mały pobór mocy, doskonałe odziwrciedlenie barw,
14715670097e09b1med.jpg


Będzie je można wieszać na ścianie.
865c7071d9701a55med.jpg


744596b799cf3d1bmed.jpg


fc1bdfa1ef4daf78med.jpg


ten telewizor wyglada rewelacyjnie , gra znakomicie z IO Data / włąśnie na zdjęciach/ , a z blu raya - sama radość .Powstaje prawie trójwymiar.
af0b08566bd1fccemed.jpg
 
Do góry