jaki tuner do cyfry+?

panopticum

New member
mam pytanie, gdyż nie znam się w temacie; prośba o pomoc:
który z poniższych tunerów wybrać do cyfry+ z kanałami hd?
dwa przez nich proponowane:
1. philips dsr 6201 hd
2. sagemcom dsi87 hd
czy proponowany na forach:
ferguson ariva 210 combo.
dzięki za podpowiedź
 

czesiu.m

New member
Żeby uzyskać wyczerpującą, a przynajmniej przydatną, odpowiedź trzeba postarać się o konkretne pytanie. Jeśli wymieniasz 3 tunery nie precyzując swoich wymagań, to pytanie jest w rodzaju: czy mam się umówić z blondynką, brunetką , czy rudą? Względnie: czy zjeść fistaszki, czy batona? Nikt na takie pytania nie jest w stanie odpowiedzieć. Możesz przecież mieć alergię na fistaszki..

Mimo wszystkich wad, tuner oferowany przez platformę jest najprostszym rozwiązaniem. Własny ma przeważnie tą zaletę, że może oferować lepszą jakość. Mimo wszystko jednak powinieneś napisać czego się spodziewasz po tunerze.
 

GustoB

New member
Ariva będzie lepiej działać niż te oferowane przez C+. Jeżeli tuner potrzebny Ci tylko pod kartę c+ bez dodatkowych cam i coś tam jeszcze, to wystarczy w pełni Ariva serii 100. Różnią się ilością i rodzajem gniazd, warto sprawdzić czego potrzebujesz. Jest też tańsza.
 

radzio99

New member
Witam, podłącze się do pytania.

Za tydz będę miał najwyższy pakiet cyfry, ale nie chce żeby ta małe tunerki od cyfry psuły mi obraz na dobrym tv, w tym 3d.

Zależy mi na najlepszej jakośći obrazu, dzwięku i z możliwość nagrywania ( po USB). To są priorytety, reszta nie jest tak ważna. CZy ferguson Ariva 102 się nada ?
 
Ostatnia edycja:

Singularity

New member
ja mam tego sagema od cyfry+ i jest ok, czasem tylko denerwuje bo lubi przymulić czasami.
Ma nagrywanie na pendrive/usb (8GB minimum), timeshift (przewijanie (4GB starcza), jest nie duży i wygląda ok. Obsługuje kanały 3D.