Jak najlepiej zgrywać programy z TVN, TVP 1, TVP 2 i TV Trwam?

batmanxxxx

New member
Chciałbym nagrywać przy pomocy tunera programy informacyjne z takich kanałów jak TVN, POLSAT, TVP 1, TVP 2 i TV Trwam. chodzi mi o to jaki sprzęt do tego kupić i jaka ofertę telewizyjną do tego wybrać. jestem kompletnie zielony jeżeli jeżeli chodzi o oferty TV i nie wiem czy np. Polsat lub Cyfra + spełni moje wszystkie oczekiwania. Z tego co wiem to w Polsacie nie ma TV Trwam. Niektóre programy informacyjne nakładają się na siebie zatem tuner powinien mieć co najmniej dwie głowice żeby mógł nagrywać 2 kanały jednocześnie. Programy powinny mieć jakość HD

Powinien mieć też takie bajery jak automatyczne programowanie nagrywania, nagrywać najlepiej na zewnętrzny dysk twardy (robić na nim pliki wideo które będą łatwe do edycji w programie do montażu (ewentualnie powinien konwertować). Powinien mieć również "nagrywanie w pętli"

Chciałbym w przyszłości również zgrywać NON STOP programy informacyjne (TVN24, TVP INFO i Polsat NEWS). Fajnie by było jakby oferta telewizyjna uwzględniała również te programy (bo i tak zapewne do tego zadania będę musiał kupić oddzielny tuner)

Jaki byście zaproponowali sposób organizacji tego? TZ. z jakiej platformy zgrywać ww. kanały czy kupić Cyfrowy Polsat, C+ czy może jakoś z satelity? No i jaki tuner i ew. coś jeszcze co będzie mi potrzebne do tego zadania mam kupić.

dziękuje
 
Ostatnia edycja:

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
TVN, TVP 1, TVP 2 i TV Trwam - nie ma szans na nagranie tych programów w HD (przynajmniej na dzisiaj - niby TVP1 HD w N pomijam)). Prawdopodobnie od czerwca 2012r, TVP1 i TVP2 mają być nadawane w jakości HD w Naziemnej Telewizji Cyfrowej - tutaj miałbyś sprawę załatwioną. Inna kwestia to archiwizacja i ewentualna konwersja nagranych plików.
 

batmanxxxx

New member
to co jest możliwe na chwile obecną powinno być w HD a te programy które nie są obecnie nadawane niech będą w gorszych technologiach.