Modul Cam do telewizora

Spyx

New member
Ostatnio zastanawiam się nad podpisaniem umowy z jakims operatorem cyfra,n-ka.

Moje pytanie dotyczy czy jak zakupie sobie modul Cam do telewizora bede mogl sobie zaplanowac nagrywanie? I jak to wygląda w rzeczywistości. Tv musi być włączony? Czy tylko standby. dziękuje za odpowiedź, gdyz jestem laikiem w tej dziedzinie.

Najbardziej odpowiadałby mi brak zewnętrznego dekodera, i zalezy mi na mozliwosci nagrywania interesujacych mnie programow gdy nie ma mnie w domu.
 

cycu_14

New member
Moduł CAM (ang. Conditional Access Module)
Urządzenie - karta chipowa (smart card), stosowana wraz z modułem CI do odbioru płatnych (kodowanych) kanałów telewizyjnych i radiowych. Karta taka posiada własny numer, przypisana jest do konkretnego abonenta i posiada zapisaną informację o tym, które kanały abonent może odbierać w ramach wykupionego abonamentu (pakietu). W zależności od stosowanego systemu kodowania, karta może być ściśle powiązana z konkretnym odbiornikiem satelitarnym (dekoderem), jak to ma miejsce np. w Cyfrowym Polsacie oraz platformie cyfrowej n.
Stosowana zarówno w ofercie abonamentowej (CYFRA+, Cyfrowy Polsat, n, Neostrada TP z telewizją), jak i również w systemie prepaid (Telewizja na Kartę, CYFRA+, Cyfrowy Polsat)[1].
Jak bedziesz mial tv z sat to nada sie a tak to tuner sat
 

Spyx

New member
Ta wypowiedz nie odpowiada na moje pytanie, ktore głownie dotyczylo nagrywania. Tak, mam tv ktory obsluzy taka karte (samsung UE55D8000).
 

Helvaar

New member
Spyx, z tego co wiem, telewizor musi obsługiwać PVR. Karta nie ma nic do tego, ona tylko dekoduje. Jeśli TV nie ma PVR, to nic nie nagrasz. Mam Sharpa LE830 i moduł Astona, próbowałem różnych kombinacji i nie udało mi się nic nagrać, bo Sharp nie obsługuje PVR
 

The Mario

New member
Ta wypowiedz nie odpowiada na moje pytanie, ktore głownie dotyczylo nagrywania. Tak, mam tv ktory obsluzy taka karte (samsung UE55D8000).