Tuner do drugiego TV

Evitare

New member
Witam, posiadam telewizję n z dekoderem CLRA/CARBO. Zamierzam kupić drugi tv i w związku z tym mam kilka pytań. Nie chcę brać opcji multiroom w n, gdyż na drugim tv nie będę oglądał zbyt wielu programów. Wystarczy podstawa m.in. TVP1, TVP2, TVN. Chcę podłączyć drugi tv do tej samej anteny co obecnie posiadam i przez to muszę zmienić konwerter. Myślałem o takim Konwerter Quad HD TV N C+ MULTIROOM 30% TANIEJ (1442364454) - Allegro.pl - aukcje internetowe, bezpieczne zakupy Wiem, że to najtańszy więc czy dołożyć troszkę kasy i kupić inny (nie znam się na tym).
Oraz druga sprawa - tuner - co kupić aby mieć podstawową ofertę kinową? Jakie rozwiązanie zastosować? Może ktoś poleci mi jakieś rozwiązanie. Dzięki i pozdrawiam.
 

JackS.

New member
Bez reklam
Witam, posiadam telewizję n z dekoderem CLRA/CARBO. Zamierzam kupić drugi tv i w związku z tym mam kilka pytań. Nie chcę brać opcji multiroom w n, gdyż na drugim tv nie będę oglądał zbyt wielu programów. Wystarczy podstawa m.in. TVP1, TVP2, TVN. Chcę podłączyć drugi tv do tej samej anteny co obecnie posiadam i przez to muszę zmienić konwerter. Myślałem o takim Konwerter Quad HD TV N C+ MULTIROOM 30% TANIEJ (1442364454) - Allegro.pl - aukcje internetowe, bezpieczne zakupy Wiem, że to najtańszy więc czy dołożyć troszkę kasy i kupić inny (nie znam się na tym).
Oraz druga sprawa - tuner - co kupić aby mieć podstawową ofertę kinową? Jakie rozwiązanie zastosować? Może ktoś poleci mi jakieś rozwiązanie. Dzięki i pozdrawiam.

Nawet nie napisałeś, czy ten nowy TV, to będzie HD czy SD. Jakie będzie miał wejścia?
Jeśli ma to być telewizor SD, to najtaniej Ci pewnie wyjdzie zakup TNK SD.