Tuner do Astry

BigDeal

New member
witam
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o temat tunerów tv satelitarnej. Dlatego mam kilka pytań.

1. Jaki tuner polecacie do odbioru z astry zależy mi na polskich kanałach , ale w hd .

2. Mam tależ po n-ce (niezamontowany) czy jeszcze coś potrzebuję poza tunerem i kablem?

3.Tuner będzie podłonczony do plazmy samsunga c6500 , który ma wbudowane tunery dvb-t czy w przyszłości będe musiał kupić inny tuner ?
 

digitalus

Banned
witam
z satelity astra nie mozna ogladac zadnego polskiego kanalu hd. na satelicie astra jest tylko jeden polski kanal hd tzn tvp hd kodowany videoguard.
aby ogladac polskie kanaly hd musialbys wybrac jedna z ofert np N ,c+, tnk hd,polsat.innej mozliwosci nie ma.
ze zwyklego tunera fta mozesz ogladac bez oplat niekodowane polskie kanaly sd z astry i hotbirda.tu jest wykaz polskich kanalow fta
Free TV from Poland - LyngSat
masz talerz , potrzebny bedzie konwerter.jesli chcesz ogladac programy z satelity astra i hotbirda musisz kupic dwa konwertery,przelacznik diseqc i uchwyt do drugiego konwertera na astre i oczywiscie tuner.
 
Ostatnia edycja:

BigDeal

New member
Wielkie dzięki digitalus za odpowiedż !!! Czy mógłbyś doradzić mi jakiś tani tuneer ? Gdziesz czytałem że Ferguson Ariva 200 jest ok co o nim myślisz?
 

digitalus

Banned
Bigdeal ,zalezy na jaka oferte sie zdecydujesz
tnk hd ,musisz kupic tuner razem z karta bo karta jest parowana z tunerem ,nie bedzie dzialac w innym tunerze.
telewizja N,tutaj jest podobnie, musisz kupic komplet,tuner razem z karta
cyfrowy polsat, aby skorzystac z innego tunera trzeba kupic tuner z wejsciem na modul polsatu, modul to kolejne koszta.
tnk sd(bez kanalow hd)mozliwosc kupna tylko karty tnk i innego tunera np golden interstar z wyjsciem component
c+ z kanalami hd. jest mozliwosc kupna tylko karty i innego tunera.
jesli chodzi o polskie kanaly hd fta czyli niekodowane to nie ma zadnego kanalu i pewnie dlugo nie bedzie.
tu wykaz kanalow hd fta z roznych satelit