Evobox HD problem obraz

nikodem32

New member
Witam mam problem z dekoderem evobox hd co jakis czas zanika calkowicie obraz w tym czasie nie jest wyswietlana zadna informacja o braku sygnalu jest problem z przelaczeniem kanalu w tym czasie trwa to doslownie kilka sekund i wraca wszystko do normy na poprzednim dekoderze evobox lite nie bylo takich problemow zmienialem kable hdmi porty, jakosc sygnalu to 60% probowalem go przywracac do ustawien fabrycznych itd w dalszym ciagu nic nie pomaga czy to moze byc wina dekodera czy moze lezy cos po mojej stronie
 

mirekwr1

Member
Mam podobnie po aktualizacji oprogramowania. Najpierw poproszono mnie o wymianę dekodera, ale ten nowy od razu pobrał i zainstalował aktualizację i było dokładnie tak samo. "Spece" z CP spytali najpierw jakiego używam routera (był to TL-WR841N od TP-Linka), po czym stwierdzili, że to wina "niekompatybilności dekodera z routerem" (dekoder podłączony do sieci wi-fi ze względu na multiroom). Jako, że i tak nosiłem się z zamiarem wymiany routera, który nie obsługiwał pełnej szybkości mego łącza, wymieniłem go na Archera C6 1200 też od TP-Link. Ale na nowym routerze też się to zdarza, na sugestię o poprawę software w Evoboxie HD zaproponowali mi wymianę go na ...Evoboxa Lite!
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Ja posiadam taki dekoder ale nie mam takie problemu jak wy opisujecie , mam go od ponad 2 lat z kawałkiem .

A skąd pobieraliście aktualizację do tego dekodera Evobox HD ?
 
Do góry