VU+Duo2

ag2680

New member
Witam chcę kupić dekoder VU+DUO 2 DO odbioru tv z oscam lub cccam nie znam się na tym więc chciałbym się kogoś poradzić bo są tam jakieś opcję do wybrania a nie mam zielonego pojęcia co wybrać dodaje zdjęcia mam nadzieję że ktoś mi pomoże dziękuję.
2ae7b17e3999306804acc98c5f9dec60.jpg
99808869dc8d231e681d3a863a4a1f35.jpg


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Prospero

New member
Nie szkoda Ci kasy na ten stary już model? Zapoznaj się z ofertą dekoderów 4K od VU+. Zapewniam Cię, że znajdziesz coś dla siebie. Ceny od 800zł (model Zero 4K) do 2200 (Ultimo 4K) za modele podstawowe czyli bez dysków czy dodatkowych głowic.

Jak chcesz bardzo po taniości i tylko do HD to możesz też kupić coś z drugiej ręki typu nBOX z Enigmą2. W 200zł się zmieścisz spokojnie. Tyle, że ten sprzęt lata świetności też już ma za sobą.
 
Ostatnia edycja:

ag2680

New member
Nie szkoda Ci kasy na ten stary już model? Zapoznaj się z ofertą dekoderów 4K od VU+. Zapewniam Cię, że znajdziesz coś dla siebie. Ceny od 800zł (model Zero 4K) do 2200 (Ultimo 4K) za modele podstawowe czyli bez dysków czy dodatkowych głowic.

Jak chcesz bardzo po taniości i tylko do HD to możesz też kupić coś z drugiej ręki typu nBOX z Enigmą2. W 200zł się zmieścisz spokojnie. Tyle, że ten sprzęt lata świetności też już ma za sobą.
Nboxa właśnie mam i po 2 latach zaczął mi zwieszać kanały pokazywać siłę sygnału bardzo słabą albo całkiem na zero pożyczyłem od znajomych inny dekoder i było wszystko ok bo na początku były takie podejrzenia że to antena ale jednak nie a do 4K jeszcze trzeba dobry TV więc chciałbym kupić nowy dekoder jeżeli znasz się na tym to bardzo bym prosił o poradę z wybraniem tej opcji i dziękuję za odpowiedź.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Prospero

New member