toshiba RL838 KONFIGURACJA

Yekom

New member
Witam.
Właśnie dostarczono mi telewizor toshiba 40 RL838. Włączam go i co... i totalna sieczka obrazu jest. Wszystko strasznie rozmazane itp. podłączyłem do TV dekoder vectry przez wejście SCART. I tu już jest jedno pytanie czy dobrze podłączyłem? I czy da się przez HDMI(pewnie się da) i czy to dużo zmieni w jakości obrazu bo jest straszna sieczka. Do tego tak mi się wydaje, że przy tym kablu SCART coś syczy cały czas jak jest oglądana kablówka. Przy USB tego nie ma.
Obraz cały jest w małym prostokącie i z 20/30% ekranu nie jest wykorzystywane... eee?
No nie iwem co teraz robić. Jestem całkiem zielony.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Po kolei.
Najpierw podłącz po hdmi. Obraz się zmieni o 50% co do jakości.
Na pilocie tunera masz przycisk z napisem Options- wciśnij i wybierz format odcięcie , wówczas obraz będzie na pełnym ekranie.
Co do kalibracji napisz na PW.
 

Yekom

New member
W miare ok wyglądają tylko kanały HD, których mam tylko z 5. No ale mecze to jakaś kontrastowa pikseliada...
 

Yekom

New member
Kabel hdmi podłączony. Jak mówiłem kanał HD w miarę ok, lecz bez rewelacji. Reszta nie za dobrze.
Co do szerokości to odcięcie w dekoderze tylko rozciąga obraz i to tak, że urywa górę i dół. Jedyną opcją jest coś jak - super live w tv.
Może ktoś mi podrzucić swoją konfigurację?
 

Kpc21

New member
W tunerze ustawiasz 16:9, w telewizorze tak samo. Wtedy powinno być prawidłowo (programy 4:3 możesz mieć rozciągnięte, ale jeśli w tunerze jest tylko jeden tryb 16:9, to jedynym wyjściem jest manewrowanie ustawieniami w telewizorze).
 

Yekom

New member
Hmm dalej nie mogę trafić z ustawieniami obrazu. Może ktoś mi swoją konfigurację podać? Obraz sd jest mało wyraźny/ostry itp.
 

Yekom

New member
Nie wiem czego mam się spodziewać po analogu. Mam cyfrową z vectry. Z jakimś dekoderem novo hd.
 

kkdrg

New member
Bez reklam