Witam serdecznie, jakiś czas temu( coś koło lipca ) zasięgałem porad na forum odnośnie zakupu tv.
Wybór padł na Toshiba 47L7453DG, na samym początku były zachwyty nad jakością obrazu i efektem 3d. Były...A teraz po kilku już miesiącach mam kilka uwag:
Czy w tym modelu podczas dynamicznych scen występują pasy pionowe dzielące obraz?( Jak oglądam mecz - czy jakiś sport to się oglądać nie da, moje dziecko tańczy więc jak nagrywam i odtwarzam na tv to żenada)
Czy zdarzają się zawiech/zwłoki podczas wybrania wejścia sygnału?( Mam tak średnio z 7/10 przypadków).
Pojawił mi się hot pixel który tak żarzy na czerwono że nie daje mi to spokoju
Jak często występują problemy z wykryciem sieci? (Praktycznie co włączenie tv)
Co doradzacie czy: zgłosić reklamację telewizora z tytułu niezgodności towaru z umową na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. z 200 2r. nr 141, poz. 1176) z żądaniem wymiany na nowy, ponieważ wybór żądania należy do konsumenta. Sprzedawca w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji może zaproponować naprawę jeśli uzna, że żądanie wydania nowej rzeczy jest zbytnio wygórowane.
Będę zobowiązany za wszelkie konstruktywne uwagi. Pozdrawiam.
Wybór padł na Toshiba 47L7453DG, na samym początku były zachwyty nad jakością obrazu i efektem 3d. Były...A teraz po kilku już miesiącach mam kilka uwag:
Czy w tym modelu podczas dynamicznych scen występują pasy pionowe dzielące obraz?( Jak oglądam mecz - czy jakiś sport to się oglądać nie da, moje dziecko tańczy więc jak nagrywam i odtwarzam na tv to żenada)
Czy zdarzają się zawiech/zwłoki podczas wybrania wejścia sygnału?( Mam tak średnio z 7/10 przypadków).
Pojawił mi się hot pixel który tak żarzy na czerwono że nie daje mi to spokoju
Jak często występują problemy z wykryciem sieci? (Praktycznie co włączenie tv)
Co doradzacie czy: zgłosić reklamację telewizora z tytułu niezgodności towaru z umową na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. z 200 2r. nr 141, poz. 1176) z żądaniem wymiany na nowy, ponieważ wybór żądania należy do konsumenta. Sprzedawca w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji może zaproponować naprawę jeśli uzna, że żądanie wydania nowej rzeczy jest zbytnio wygórowane.
Będę zobowiązany za wszelkie konstruktywne uwagi. Pozdrawiam.
Ostatnia edycja: