4k trafia pod strzechy czyli 50 cali za 2450 zł.

brodacz

Active member
Bez reklam
Właśnie w jednym z hipermarketów spotkałem model 50uw9766 za 2458,77. Niestety nie mieli pod ręką pilota i nie odpalił 4k na fotkach z pendraka.
 

beeron

New member
Miałem stworzyć nowy wątek ale widzę, że tutaj wspomniano o 40UZ7766, chciałem już kupować as650 ale przyszła mi reklama Selgrosa i jestem na rozstaju do 12.01. Ktoś testował ew kupił w/w telewizor? Jest sens kupowania 4k jak nie ma jeszcze filmów? Nigdzie nie mogłem znaleźć testów tego modelu... Jestem laikiem ale czy na 40 calach widać te 4k?? Jak z cloudingiem i efektem teatru czy występuje? czy można ograniczyć w opcjach?Czy jest też równomierne podświetlenie? Jutro może podjadę do tego sklepu i zobaczę na oczy jak to wygląda...
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Przetestuj z pendraka te 4k. U mnie ręcznie nie odpaliło. Owszem, wyświetlał materiał ale w 2k. Dodatkowo barwy i kontrast bliższe Samsungowi H5000 czy LG671 niż temu czego klient oczekuje.
 

beeron

New member
Niestety ale nie udało mi się go nawet z bliska zobaczyć nie mówiąc o odpaleniu sampla 4k - w Selgrosie w Lublinie wisi na samej górze regału, jest tylko jeden i nie za bardzo mieli możliwość zdjęcia go:-D. Do 12.01 jest promocja, może jest w innym sklepie żeby zobaczyć z bliska, popatrzę w popularnych rtv mm me itp. Z daleka mogę tylko tyle powiedzieć, że miał małe nasycenie kolorów i na tle reszty słaby kontrast ale to żadna opinia bo na pewno można to ustawić, może nawet jest to zabieg marketingowy aby brać te cukierkowe co są włączone przed oczami. Może w ostatniej chwili kupię przez internet, zawsze będzie możliwość zwrócenia...
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP