Jaki tv do 2500 PLN??

AMIHOO

New member
Witam!

Chcibałym was prosić o pomoc w wyborze odpiwiedniego dla mnie tv. Mój budżet to 2500PLN. Jestem w kablówce. najbardziej interesują mnie telewizory slim z powodu mniejszegomiejsca zajmowanego przez nie. Nie mysle raczerj o LCD ponieważ na kablowce i tak nie odczuje dobroci cyfrowego sygnału... Cyfra+ czy cyfrowy polsat nie wchodzi w gre. Czekam aż tvp przejdzie na cyfrowy przekaz ( kiedy to nasątpi wie ktoś, bo jestem laikiem w tych tematach)?). Telewizor będzie oczywiście sluzył także do filmow z dvd...

Jak narazie to WS-32Z308T zwrocil moja uwage

Chciałbym abyście zaproponowali mi modele w kolejnośći od najlepszego. aha dobrze jakby tv miał 32 cale.

Dzięki i pozdrawiam!!
 

AMIHOO

New member
Też sie nad nim zastganawialem, ale to go odróznia od niższego (tańszego) modelu to to, że jest HD Ready. Ale z tego co sie orięntuje, to moja kablowka na HD poczeka jeszcze pare stuleci... Więc nie widze sensu kupywac ten model... Chyba że się mylę. Czy ktoś mi jeszcze pomoze ?? Jeżeli podałem zbyt mało informacji to uzupełnie dane , prosze tylko powiedzieć...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
Najlepsze formatowanie ma Loewe i JVC , ale na jaki okres zakładasz zakup telewizora?
ja sięgałbym po 32" :
Loewe Aventos 3781
Samsung 32 z 308
PHilips 32" 9551
JVC 32 H 5
=================
pozdrawiam
 

AMIHOO

New member
Telewizor kupuje mój starszy, z że wybór modelu pozostawia mi stąd ten temat. Z tego co się orientuje telewizor ma służyć łądnych pare lat... Mój 'rodziciel' :D Nie jest osobą ktora goni za nowinkami technicznymi, ale to jest spowodowane tym, że sie tym nie interesuje. Jednak zalezu ma dobrej jakości tego co kupuje. Jak wyzej podałem budżet 2500 jest troche ograniczony, ale wydaje mi sie ze coś sensownego da rade za to kupić...

Więc telewizor będzie służył troche czasu i w najbliższych latach raczej nie będzie zmieniony na inny... Kiki, czy twoje pytanie wiąże się jednak z HD ??
 
Ostatnia edycja: