Plazma czy Projekcyjny?? a moze LCD ??

Percio

New member
Odnosze się z zamiarem kupna nowego sprzętu. Zamiar wydawał się banalny, ale niestety rzeczywistość okazała się jak zwykle inna:mad:. No cóż.
Wyglada na to ze jestem laikiem w tych tematach, po tyg rozważań juz mi sie kreci w glowie. Hm - do rzeczy ,Plazma czy Projekcyjny?? a moze LCD ??:confused:
Oglądam tv z ok 3 m, głownie bedzie słóżyć do cyfry + i DVD, 50'' chyba za duża, 46'' nie mam pojecia czy wystarczy, najmniejszy jaki rozwazam to chyba 42''ale jak to jest naprawde w realu ?? Sam nie wiem, wiec panowie i panie (jak sa tu jakies) Please Help Me. Aha, do tego moze byc jeszcze fajne kino zeby czasem mozna było jakis divix odpalić, no i żeby przynajmniej tylne głośniki były bezprzewodowe. Limit kasowy to jakieś Tv ok 3000 e powinno wystarczyć w koncu to nie 67' :cool:, a kino do 1000 e.
 

hawk70

New member
Zacznij od poczytania dziesiątek już istniejących postów na ten temat. Nie ma sensu tworzyć po raz dziesiąty tego samego tematu bo i tak nikt Ci nie odpowie gdyż zażarta dyskusja na ten temat toczy się w innych wątkach już od miesięcy.
 

gad7

New member
Co do odleglosci to do 3 metrow to idealnie 37 cali 42 no moze byc jeszcze ok ale 50 za duzo oczy nie obejma ekranu. A czy plazma czy lcd to poczytaj sam musisz zdecydowac. Wez pokaz w domu w plazmie i lcd i sam zdecydujesz kasa niewielka. Wchodza nowosci w sprzecie.
 

Percio

New member