40ES560 Problem z IPTV

wozzo

New member
Witam.
Mam wymieniony w tytule model telewizora, i mam problem z IPTV, a konkretnie z aplikacją.
Internet 50 mb, więc powinien dać radę (telewizor po kablu, nie przez wifi).
Otóż większość najpopularniejszych aplikacji nie odtwarza płynnie obrazu. Wiesza się, przycina, klatkuje. Gdzieś czytałem, że jest to wina jakiegoś kodeka. Próbowałem apek tivimate, iptv extreme, ssiptv, iptv smarters pro, smart iptv, ott Navigator. Jedynie IPTV Pro jako tako daje radę, ale buguje się podczas szybkiego przewijania kanałów i się zacina. Perfect player działa w miarę, ale bardzo długo buforuje się jeden kanał, poza tym ma bardzo nieintuicyjne archiwum. Macie jeszcze jakieś typy? Na tv Android 9.0
 

MrRight

New member
Chyba musisz się pogodzić... Nikt nie chwalił się rozwiązaniem


A może by tak się nie pogodzić i zgłosić to jako usterkę telewizora? W końcu występowanie tych lagów związane jest z ułomnością telewizora. Według specyfikacji zastosowanej platformy Android (którą "chwali" się producent) powinno działać ok. Ale tak nie jest. Problemy zgłaszają dziesiątki ludzi.
Producent zdaje się nic sobie z tego nie robi.

Tak więc czemu nie zgłosić w ramach gwarancji? Przyjedzie serwisowiec. Jak rozumiem nie ma szans na naprawę, bo wszystko zależy od softu który udostępnia producent. Nie zgadzamy się na odbiór naprawy z wytłumaczeniem "bo tak ma być". Po dwóch tygodniach od zgłoszenia naprawa nie zostaje zrealizowana. Sprzęt zostaje uznany za nienaprawialny i do zwrotu.


Wiem że to marzenie ściętej pały, ale gdyby tak zrobiło chociaż kilkuset posiadaczy tego sprzętu to może producent w końcu by się przebudził.


W końcu te wszystkie usterki zgłaszane na forach i ciągnące się w zasadzie już latami są tak naprawdę niczym innym niż wadami ukrytymi produktu.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Zgodność konkretnego programu ze sprzętem to chyba bardziej deklaruje producent programu a nie telewizora. A co najmniej odpowiedzialność się rozmywa. Producent to mocno deklaruje Netflix. Inne już nie są jednoznaczne.

Czy masz ten tv? Czy zgłosiłeś reklamacje?
Bo mam trochę wrażenie wołania typu "weźmy się i zróbcie to"

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 
Do góry