TCL 32DS520F - czarny ekran po uruchomieniu

maciek220

New member
Witam Szanownych !

Uprzedzam że przeszukałem skrupulatnie forum i niestety nie znalazłem wątku dla serii DS52/S52
Mam problem, mianowicie TV zakupiłem w piątek, podziałał dwa dni i przestał dzisiaj uruchamiać się system.

TV włącza się, pokazuje się logo TCL, następnie jest tylko matryca podświetlona ale ekran jest czarny.
TV nie reaguje na pilota (pilot sprawdziłem w kamerce tel i nadaje sygnał)
Wygląda jakby android padł, TV miało połączenie z internetem więc podejrzewam że może próbował się zaktualizować i coś poszło nie tak (nie byłem przy TV)

Spróbowałem ściągnąć oprogramowanie do tego TV, sformatowałem pendrive na fat32, wgrałem plik: V8-N563T01-LF1V214.bin bezpośrednio na pusty pendrive ale niestety wyświetla TV błąd "Software file check failed, please unplug the plug the power cord back in, and try again" (oczywiście tylko przy przytrzymaniu guzika włącznika TV).

Jak już się uruchomiony ponownie TV nie reaguje nawet na wspomniany przycisk wyłączenia.

Jutro będę próbował dodzwonić się do serwisu ale może ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem ?

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc :smile:
 

firefl

Active member
Bez reklam
Masz jakiś dziwny telewizor. Producent deklaruje swój własny smart tv 3.0.
Ty podajesz, że masz android...
Lepiej oddaj do serwisu to dziwactwo.

Możesz też spróbować z inną rewizją firmware i z innm pendrive.
 

firefl

Active member
Bez reklam
może serwis się zna? Popularność nie-android TCL na tym forum jest niewielka.

Tak krótko: popsuł się tv. Zdalnie go forum nie naprawi.
Więcej na temat tych tv jest na forum 4pda. Powodzenia
 
Ostatnia edycja:

piter_1984

New member
Udało się rozwiązać problem? Tylko serwis? Mam identyczny problem. Po 6 dniach telewizor przestał działać. Teraz od blisko 2 tygodni po złożeniu reklamacji czekam... na infolinię oczywiście się dodzwonić nie można.
 
Ostatnia edycja:

maciek220

New member
Tak, udało się. Oddałem ten badziewny TV sprzedawcy ;) zgodnie z 14-dniowym prawem zwrotu i kupiłem LG 32LM6300PLA Full HD. Jednak kolejny raz się nauczyłem że nie warto oszczędzać. Pozdrawiam

Btw. Ja bez problemu się dodzwoniłem na serwis TCL dwukrotnie.
 
Do góry