Serwis TCL

seboos

Member
Jak oceniacie serwis TCL?

Były w ogóle jakieś przypadki wzywania serwisu do domu?

Poszukuję opinii użytkowników jak to wygląda. Oczywiscie chodzi o gwarancyjny.

Pozdro
 

firefl

Active member
Bez reklam
Jak oceniacie serwis TCL?

Były w ogóle jakieś przypadki wzywania serwisu do domu?

Poszukuję opinii użytkowników jak to wygląda. Oczywiscie chodzi o gwarancyjny.

Pozdro

serwis przyjedzie do domu by bardzo szybko potwierdzić zgłaszaną usterkę i zabrać telewizor.
Skuteczność - to sprawa zawsze indywidualna z punktu widzenia użytkownika...
 

moree900

New member
Ja Czekam na serwis już 8 stycznia. najpierw się nie zgadzał paragon bo nie było pieczątki sklepu
później nie było na paragonie modelu TV. No ale w końcu się udało.
I oczekuje juz na serwisanta. Dziś próbowałem dzwonić czekałem na infolinie ponad 2h( po 30 min się sam rozłącza) i niestety się nie dodzwoniłem.. Nie polecam tej firmy i każdemu będę to mówił.
NIE KUPUJCIE TEGO !!
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Zgłaszasz na Infolinię. Działa bardzo szybko !

To wytłumacz kiki jak DZIAŁA BARDZO SZYBKO ? jak osoba opisuje coś innego ? To jest podejście serwisu do klienta ? I ty to nazywasz tak jak nazwałeś ? Tak zachwalasz te TCL że głowa mała a prawda o tych tv i o ich działaniu jest INNA , Same problemy jak nie u jednego to u drugiego itd
 

Spythere1st

New member
Telewizor 65DP660 kupiony w czerwcu 2018, zauważyłem wypalone pixele. Jak wygląda gwarancja na tego typu problem?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

firefl

Active member
Bez reklam
Dodam, że dla niemal wszyskich marek tv- pojedyncze martwe subpiksele są trudną sprawą.
W praktyce - martwe piksele to chyba z lupą trzeba szukać jeśli nie są w grupie.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Ale masz te 3 piksele martwe czy sobie teoretyzujesz?
Lepiej pytać producenta. Podobno nawet na facebooku odpowiadają...

Najlepiej podać dokładną ilość, czy cały piksel czy tylko subpiksel, odniesienie do położenia na ekranie (centralne/krawędź), odległości między pikselami

Norma co do ilości zależy od tzw. klasy urządzenia i rodzaju pikseli.
Jak zauważasz te piksele? Pojedyncze to chyba z lupą trzeba szukać.
Z tego co pamiętam dopuszczalne są 2 piksele na milion. Dalej sobie policz
 
Ostatnia edycja:

Spythere1st

New member
Tak to wygląda. Wcale lupy nie trzeba. Wiadome z metra już nie widać, zauważyłem jak wycierałem ekran z kurzu... [emoji51]
1e9c7fe7a12dded7221ae8a4c500fe64.jpg


Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wg mnie to robak lub paproch a nie martwe piksele.
Oczywiście zgłosiłbym do serwisu.
Od tego są.
 

firefl

Active member
Bez reklam
To na zdjęciu to wada w formie grona na 4 sąsiadujących pikselach.
Mniej więcej tak to powinieneś opisać w zgłoszeniu serwisowym.
Tak duża wada powinna znacznie zwiększyć szansę na dobrą reakcję serwisu. Napisz później jak poszło.

BTW: jakbyś opisał dokładnie to od początku to byłoby dużo łatwiej odpowiadać.
 

maciekmm

Member
Pamietaj ze wg prawa unijnego musi byc okreslona ilosc wypalonych pixeli na dana wielkosc tv by producent uznal wade. Nie pamietam teraz ile ...
 

firefl

Active member
Bez reklam
Pamietaj ze wg prawa unijnego musi byc okreslona ilosc wypalonych pixeli na dana wielkosc tv by producent uznal wade. Nie pamietam teraz ile ...
Ilość zależy od klasy, która niestety nie jest jednoznacznie definiowana. Niemniej wady w formie grona są niedopuszczalne

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

seboos

Member
Jak sie wyjaśniła sprawa?
Ja miałem podobną plamke w swoim 65EC780. Przerażenie fhuj. Do kikiego i Marka pisalem. Oboje twierdzili ze to robal w co bie chciałem uwierzyć. Czekałem ze zgłoszeniem do serwisu do 17.02 (pojawilo sie ok 3 tyg po zakupie czyli jakis miesiąc temu) bo mam impreze i bez TV to tak słabo i dzis moja żona przy ścieraniu kurzy delikarnie go tam pogłaskała paznokciem i nagle sie odczepil i spadł na dół. No kamień z serca :D
 
Do góry