Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > TCL > HBO GO na TCL c70
Odpowiedz

Member

Avatar Maciej43

Meldunek: Nov 2016
Postów: 33
Cytuj  
#1
11-12-2018, 13:20
Domyślnie HBO GO na TCL c70

Mam pytanie - dostałem w gratisie HBO GO. Aplikacja zainstalowana kod poprawny, przeglądać stronę z filmami mogę jak najbardziej jednak przy próbie odtworzenia czegokolwiek wyskakuje informacja " nie można odtworzyć tej pozycji, spróbuj jeszcze raz (5.1) ".
Info z NC+ trochę mnie rozbawiło bo mają wsparcie dla 2 marek telewizorów i mam się kontaktować z HBO lub z producentem TV
Jakieś propozycje? Osobiście nie płacę za to to tragedii nie ma ale chciałbym chociaż poznać czy problemem jest TV czy w HBO.
Odpowiedź z Cytatem
Maciej43 jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Senior Member

Avatar PawelTBU

Meldunek: Mar 2018
Postów: 109
Cytuj  
#2
11-12-2018, 13:26
Domyślnie

jaką wersje andka masz w tv?
Odpowiedź z Cytatem
PawelTBU jest offline
Member

Avatar Maciej43

Meldunek: Nov 2016
Postów: 33
Cytuj  
#3
11-12-2018, 13:41
Domyślnie

A to do sprawdzenia - TV z lipca tego roku od Kikiego, w robocie jestem nie mam pojęcia.
Odpowiedź z Cytatem
Maciej43 jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Senior Member

Avatar PawelTBU

Meldunek: Mar 2018
Postów: 109
Cytuj  
#4
11-12-2018, 13:47
Domyślnie

poproś v500 i wgraj
Odpowiedź z Cytatem
PawelTBU jest offline
Full HD

Avatar adambe

Meldunek: Nov 2006
Postów: 331
Cytuj  
#5
11-12-2018, 13:55
Domyślnie

Cytat:
Napisał PawelTBU Zobacz post
poproś v500 i wgraj
Mam 500 i też nie działa
Odpowiedź z Cytatem
adambe jest offline
Member

Avatar Maciej43

Meldunek: Nov 2016
Postów: 33
Cytuj  
#6
11-12-2018, 14:17
Domyślnie

Czyli chyba kikiego trzeba zapytać
Odpowiedź z Cytatem
Maciej43 jest offline
Wspiera forum

Avatar firefl

Meldunek: May 2013
Postów: 582
Cytuj  
#7
11-12-2018, 18:12
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maciej43 Zobacz post
Mam pytanie - dostałem w gratisie HBO GO. Aplikacja zainstalowana kod poprawny, przeglądać stronę z filmami mogę jak najbardziej jednak przy próbie odtworzenia czegokolwiek wyskakuje informacja " nie można odtworzyć tej pozycji, spróbuj jeszcze raz (5.1) ".
Info z NC+ trochę mnie rozbawiło bo mają wsparcie dla 2 marek telewizorów i mam się kontaktować z HBO lub z producentem TV
Jakieś propozycje? Osobiście nie płacę za to to tragedii nie ma ale chciałbym chociaż poznać czy problemem jest TV czy w HBO.
Dlaczego uważasz, że kontakt z HBO jest niewłaściwy? To na ich zlecenie powstała aplikacja na android i powinni udzielać wsparcia - to jest najważniejsze miejsce gdzie należy zgłaszać problemy.
Odpowiedź z Cytatem
firefl jest online
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:54. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę