TCL u55p6006 / Thomson 55uc6306

pawol

New member
Czyli kient jest dla nikch zerem i we wlasnym zakresie sobie organizuje soft.
No nic dodac i ujac...No ale czego sie spodziewac widzac jakosc tlumaczenia menu
i ich strone z linkami do nieistniejacych zasobow
 
Ostatnia edycja:

DLUGI321

New member
Dopiero się zorientowałeś że klient jest dla nich ważny tylko jak ma zamiar kupić coś od nich a jak już kupi to mają go w czterech literach bo oni zarobili a ty będziesz się teraz męczył i wyzywał dlaczego ja to kupiłem. Jeżeli chodzi o pomoc z ich strony to jak już ci odpiszą to na 100% będą ci kazali zrestartować tv do ustawień fabrycznych i tyle na nic więcej z ich strony nie ma co liczyć. Jaka firma taka pomoc z ich strony
 

pawol

New member
a udajesz czy nie widzisz? teksty w stylu "lączenie badania" zamiast "badanie połączenie". Jest tego wiecej a przy auto wyłaczeniu w ogole w jakim portugalskim walu
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Nie mam tego telewizora więc pytam...jeśli tak jest we wszystkich modelach to ja nie wiem jak można wypuścić taki produkt na rynek...już samo to dyskwalifikuje telewizor do zakupu
 

DLUGI321

New member
Można brać pod uwagę że za taką cenę coś może być nie tak ale w ich telewizorach podstawowe opcje stwarzają problemy przez to ich skopane oprogramowanie i nie zapowiada się by coś się miało zmienić na plus w ich oprogramowaniu widać że ich programiści są tyle warci co ich TV

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
 

axelmateuss

New member
Ej, dajcie spokój... Bulicie 2 tysiące, 2 i pół, 3 na telewizor i nie macie prawa wymagać, żeby podstawowe funkcje, które oferuje produkt, działały normalnie i bez problemów? Żeby telewizor nie wyłączał się sam w losowych momentach, zapamiętywał ustawienia, nie włączał się godzinę? Nie możemy dać sobie wmówić, że niższa niż u konkurencji cena jest usprawiedliwieniem dla braku działania podstawowych funkcji - "bo obraz jest ekstra" i "u nas nie ma problemu"! Co z tego, że coś przeważnie działa - jeśli ma działać przez cały czas!
 

pawol

New member
wydajac 2 tysiace mam tak samo prawo wymagac. poprzedni moj lg dwa razy drozszy tez nie grzeszyl. za bede sie domagal usowania takich wad z rekojmi i gwarancji. moze ktos w koncu ruszy lbem
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To jak pospolite ruszenie.
Firma sprzedaje 20.000.000 telewizorów. I jest tylko promil, promila wpisów niezadowolonych.
Od problemów jest serwis a nie biadolenie , które niczego samo ne naprawi.
Kupiłem - nie działa , wołam serwis i po kłopocie.
A tu jak najazd Hunów...
Na ponad 1000 sprzedanych z serii C7006 żadna osobna nie zwracała, a problemy które powstały w trakcie , a nie były zgłaszane przy zakupie , w większości rozwiązuje Marek.
Najwięcej plują na ceneo hejterze i to opłacani.

axelmateuss - jaki masz model TCLa ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Pawol - jaki masz model TCLa ?
Kiedy zgłaszałeś do serwisu ?
Podaj proszę nr zgłoszenia - pomogę.
 

pawol

New member
Nie wiem czy cos wskurasz. Ich serwis to dramat i w zasadzie jedyna skuteczna droga to rekojmia. a ze kupowalem w duzej sieciowce to nie bedzie problemu. Z grubsza... Reklamowalem 55p6006 miesiac temu i dopiero po tygodniu byl kontakt telefoniczny. Po czym padla propozycja ze zabiora tv do serwisu na czas blizej nieokreslony termin. Pan stwierdzil zebym zrobil update z sieci wiec jak juz widac ich serwis CH smierdzi i sa bez pojecia ze to nie dziala.
Zamiast przyjac dokladne zgloszenie co jest spieprzone w sofcie to zalecil update:) i zabranie tv.

To ja pytam gdzie jest ich R&D i testy skoro nie sa w stanie namierzyc czegos co ja namierzylem w 1 dzien i to zabawy.
I to jeszcze chca ogladac na moim tv jakby nie mieli swoich

Duzo paparuchow widzialem ale takie podejscie to dla mnie nowosc
 
Ostatnia edycja:

DLUGI321

New member
Kiki widzę że masz problem z tym co tu ludzie piszą o problemach z tym TV ale tak jak już ci kilka razy pisałem wystarczy poprawić podstawowe zgłaszane przez użytkowników błędy i na pewno narzekanie się zmniejszy a nie dodawanie nowych funkcji które są tak głęboko ukryte w menu (timer) że są naprawdę mało użyteczne i jeszcze dodawanie kolejnych zbędnych funkcji które wprowadzają jeszcze więcej błędów. Sprzedawać to oni tyle mogą ale na pewno nie tych modeli z tym niedopracowanym androidem więc to żaden argument. Jaki serwis miałeś już tutaj przypadki kiedy serwis się zjawia i stwierdza że wszystko jest ok mimo że gołym okiem widać że coś z matrycą jest nie tak. Na 1000 sprzedanych modeli z serii C70006 już pisałem że nie udowodnisz że faktycznie tyle sprzedałeś a po drugie większość była kupowana przez internet a odesłać taki TV to jednak jest koszt i dużo zabawy więc podejrzewam że mimo wszystko większość odpuszcza sobie odsyłanie do ciebie i pozostaje z tym bublem a sam się nigdy nie przyznasz ile masz zwrotów tych tv bo to jest ci nie na rękę. Odpuść już to ceneo bo jest tam raptem kilka komentarzy C70006 które tak jak ci pisałem mogły być wystawione przez osoby podstawione tak samo jak ten jeden negatywny
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie mam zamiaru niczego udowadniać. Podałem tylko cyfry.
DŁUGI 321 - jaki masz model TCL a?
Jaki masz z nim problem ?
 

DLUGI321

New member
Już kiedyś pisałem kupiony u ciebie TCL 55c7006 i o ile na początku byłem z niego bardzo zadowolony tak obecnie bym go nie kupił wolałbym dołożyć i kupić coś innego. Obecnie najbardziej w tym TV drażni mnie obsługa modułu CI (brak certyfikacji modułów CP,INEA) jak i dźwięk jednak są to raptem dwa problemy ale akurat najbardziej mnie drażniące. Problemy z modułem CI zgłaszało już wielu użytkowników i jakoś nic z tym nie robią. Jeszcze raz po kiego grzyba za każdym włączeniem pojawia się ten komunikat o podłączeniu modułu CI jest to naprawdę upierdliwe a podejrzewam że usunięcie tego nie jest problemem. Powolne przełączanie kanałów i ciągły komunikat że kanał jest kodowany po co ta informacja mam dostęp do tych kanałów. Wyjście że Smarta na normalną telewizję to zanim telewizor się namyśli i pojawi się obraz to można sobie czasem kawę zdążyć zrobić. Ostatnimi czasy zaczeło mu odbijać i podczas przełączania kanałów potrafi samoczynnie wrócić na pierwszy kanał baterie w pilocie wymienione więc to nie pilot tylko znów coś się porąbało w tym systemie i problem się nasila.
Natomiast jeżeli chodzi o dźwięk to mam podłączony soundbar JBL BAR 5.1 kupiony od was gdzie zapewnialiście że będzie działał z tym TV w 100% a tu niespodzianka. Jak TV coś odbije to potrafi za każdym włączeniem ustawiać soundbar na MUTE i żeby zaczoł normalnie działać to trzeba kombinować włączać/wyłączać wszystkie opcje związane z HDMI ARC i za którymś razem zaskoczy. Telewizor potrafi sam z siebie zwiększyć głośność na MAX co w nocy może nie jednego o zawał serca przyprawić oczywiście soundbar jest sprawny i nie jest to jego wina. Często się zdarza że TV nie wyłącza soundbar-a więc zdaje mi się że coś chyba jest nie tak z obsługą HDMI ARC w tym TV.
 

ebola1972

Member
Włączanie się tv o 4 nad ranem na pełny regulator jest wadą, którą możesz przecież reklamować. Jeżeli firma nie zrobi softu naprawiającego problem niech zwraca pieniądze. Chyba, że komuś pasuje tv z opcją budzika. Problem ten o ile się orientuje został już wyeliminowany w softach philipsa. Więc programiści tcl muszą wziąść się do roboty.
 

pawol

New member
No tylko ze te pajace na poczatek (po minimum tygodniu) kaza zrobic mu update z sieci ktory jak juz wiemy nie dziala a potem beda chcieli go zabrac do siebie na nieokreslony czas. Dlatego uwazam ze trzeba reklamowac z rekojmi bo z sieciowkami nie beda dyskutowac . z naszego punktu widzenia jest max 14 dni i wypad jak nie ma poprawy.

Programisci hi hi hi to chyba z jakiegos Bangaloru czy innego Pakistanu.
W sumie niech sobie beda skad chca byleby ktos te buble testowal i reagowal na zgloszenia
 
Ostatnia edycja:

DLUGI321

New member
Niestety już nie mogę go zwrócić a z miłą chęcią bym to zrobił. Udowodnienie tego będzie ciężkie bo jak zaprosisz serwis by zamieszkał razem z tobą jak problem ten występuje o różnych porach a trochę kiepsko by zabrali TV na dwa tygodnie lub dłużej a na koniec powiedzą że wszystko jest OK.
 
Do góry