Yes, I did downgrade without any problem.Hey Guys, i´m on Android 7 can i easy downgrade to Android 6 with v173.pkg?
Android 7 is horrible.
Greetz from germany
You can download it from here.Hey Guys, i´m on Android 7 can i easy downgrade to Android 6 with v173.pkg?
Android 7 is horrible.
Greetz from germany
Nic dodać nic nic ująć.Nowy android i kolejna porcja błędów
-ciągłe parowanie pilota do wybierania głosowego po każdym wyłączeniu TV
-gubienie wprowadzonego loginu i hasła do Netflix po każdym wyłączeniu TV
-dalej brak poprawnej współpracy z modułem CI
-ZA...CIE zacinający się SmartTV
-gorzej działąjące WiFi niż w poprzedniej wersji androida 6
-brak opcji Balansu bieli co uniemożliwia kalibrację
-wyszukiwanie kanałów też nie działa idealnie trzeba się nagimnastykować by TV znalazł wszystkie kanały na 6 tego nie było wyszukiwał wszystko od strzała.
-dzwięk taki sobie nie rozumie czym się tak ludzie podniecają.
można by jeszcze długo wymieniać ogólnie sam system to porażka a i oczywiście porażką jest też sam TCL który tak szumnie chciał wejść na rynek i pokazać co to nie oni a wyszło standardowo wielka klapa i przechwałki. TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD TEJ FIRMY OBECNIE ŻAŁUJE ZAKUPU C70 właśnie ze względu na tragiczny system i przereklamowany obraz
Dzisiaj pobrała mi się aktualizacja do androida 7 i zaczęła sypać błędami,nie dało się wejść w ustawienia,cec nie działał z kodi też problem. Najgorsze że nie mogłem wgrać starego softu z 6. Więc postanowiłem przywrócić ustawienia fabryczne telewizora i jakie zdziwienie że wszystko zaczęło działać jak trzeba,nawet jest opcja regulacji balansu bieli( nie 10p). Kodi po instalacji działa już normalnie. Na tą chwilę jestem z 7 zadowolony. A jak ktoś ma problemy niech spróbuje przywrócić ustawienia fabryczne może pomoże jak pomogło u mnie.
Czy to powoduję też usunięcie listy kanałów?
Cóż - jak się można domyślać - takie kanały jak były fabrycznie
Witam,
po ponad tygodniu użytkowania - TCL 75C70 - muszę również napisać to co się dzieje z tą maszyną.
Od samego początku problem z podłączeniem HDMI ARC z amplitunerem. Na początku wystarczyło wyłączyć i załączyć i zaskakiwało - dzisiaj nie ma na to lekarstwa. Czasami można godzinę przełączać i wyłączać aż zaskoczy i nie ma się pewności - 2 kable HDMI z wyższej półki nic nie pomagają. Jeszcze kilka takich akcji i albo rzucę w ekran pilotem albo dzwonię z REKLAMACJĄ.
Pilot głosowy - działa, nie działa, działa, nie działa, wylogowuje, loguje itd itd. Pierwsze wrażenie - ale bajer! - teraz przestałem używać.
You Tube - materiał początek bardzo dobrze - choć widać i słychać że dźwięk ma opóźnienie. Po tygodniu całkowita zwiecha, przeskakuje, przeciąga - TRAGEDIA. Łącze 50 po światłowodzie. Po przełączenie na Xbox One X - You Tube bajka - to tak dla porównania.
Netflix - początek świetnie - teraz raz dobrze a tak to tnie i wywala.
Oglądając Netflixa lub Youtube nie można nic zmieniać w TV bo się zaraz zacina.
System TV po tygodniu pracuje jakby 10 lat bez przerwy pracował w kamieniołomie. Do wymiany!
Jest mega - nie miło zaskoczony tym TV w kategorii system operacyjny - NIE POLECAM - będę dzwonił z reklamacją.
Ogólnie szkoda bo obraz nie najgorszy a tak to z tym system który nie nadaje się do niczego powoduje rozterki że wybór był jednak zły
Jak byśmy nie marudzili to poprawek by nie byłoMarudzicie jak byście nigdy komputera z windowsem nie widzieli Tam system wymaga poprawek usprawnień itp. non stop
To tylko TV z andkiem, chcieliście na szybko 7 to jest szybko ale za to my jesteśmy "beta testerami", system nie jest zamknięty rozwija się to wyskakują czasem kwiatki ważne żeby producent w miarę szybko reagował, poczekamy te 2-3 tygodnie
u55c7006